• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, τελέσθηκε στο παρεκκλήσι του Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου, στο προαύλιο του Μητροπολιτικού μεγάρου Περιστερίου, το πρωί της 13.11.2011, με την ευκαιρία των ονομαστηρίων του σεβ. Μητροπολίτου Περιστερίου κ.κ. Χρυσοστόμου.

Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Περιστερίου δέχθηκε ευχές από επισήμους και πολίτες, μεταξύ των οποίων ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, οι Μητροπολίτες: Περγάμου κ.κ. Ιωάννης (εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριάρχου), Διαυλείας κ.κ. Γαβριήλ και Ν. Ιωνίας κ.κ. Κωνσταντίνος, επίσης εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής, φορέων, επιχειρηματίες κ.ά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Σ. ΑΥΓΟΥΛΕΑ-ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΘΕΜΑ: «ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ»

enitposiase

Τις εντυπώσεις έκλεψε, σύμφωνα με δημοσιεύματα του Πειραϊκού Τύπου, η εισήγηση της μαθήτριας της Σύγχρονης Σχολής Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου Λυδίας Τσέντα, την οποία παρουσίασε μαζί με τον καθηγητή Οικονομίας του σχολείου κ. Άρη Νότη, σε ημερίδα που διοργάνωσε η Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτ/θμιας Εκπ/σης και ο Σύνδεσμος Αποφοίτων Ιωνιδείου Σχολής, με θέμα «Τα οικονομικά μαθήματα και η μέθοδος Project στο Νέο Λύκειο».

Η μέθοδος project συνιστά μια ομαδική διαδικασία μάθησης, όπου συμμετέχει ενεργά, ρυθμιστικά και αποφασιστικά όλη η ομάδα. Από το Σεπτέμβριο του 2011 εισάγεται για πρώτη φορά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα στην Α' Λυκείου.

Η μαθήτρια Λυδία Τσέντα παρουσίασε την πρωτοπόρο εικονική επιχείρηση «chip to chip» (εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων από ανακυκλωμένα κυκλώματα Η/ Υ ), που υλοποίησε ήδη από το προηγούμενο σχολικό έτος 2010-11, η Σύγχρονη Σχολή Σ. Αυγουλέα-Λιναρδάτου και βραβεύτηκε από την Υπ. Παιδείας κα Άννα Διαμαντοπούλου.

Ομιλητές στην Ημερίδα ήταν: Ο πρόεδρος της Ένωσης Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών κ. Παντ. Τέντες, ο πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων Ιωνιδείου και στέλεχος του Πανεπ. Αθηνών κ. Κων. Μπουρλετίδης, ο επίκουρος καθηγητής Marketing και Hλεκτρονικού Eμπορίου του Οικονομικού Πανεπ. Αθηνών κ. Στέργιος Δημητριάδης, η επίκουρη καθηγήτρια του Τμήματος ΔΕΤ του Οικονομικού Πανεπ. Αθηνών κα Κατερίνα Πραματάρη και η εκπαιδευτικός κα Μαριάνθη Τζαμαριά, ενώ παρέμβαση πραγματοποίησε και η πρόεδρος του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων κα Μαρία Λαϊνά.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ

papathanasiou2Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε την 16.1.2011, προς τον Υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο βουλευτής της «Ν.Δ.» της Β΄ Αθήνας κ. Γιάννης Παπαθανασίου, σχετική με τις καθυστερήσεις στην λειτουργία των νέων Σταθμών του Μετρό.

Στην Ερώτησή του ο κ. Παπαθανασίου αναφέρει:

«Η επέκταση του δικτύου του Μετρό προς τα νότια και τα δυτικά προάστια της Αθήνας, αποτελεί ένα έργο υψίστης σημασίας για το περιβάλλον, την ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής στο λεκανοπέδιο Αττικής.

Σήμερα, ωστόσο το έργο αυτό, που στοίχισε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, μένει ανενεργό, ενώ θα μπορούσε να διευκολύνει την καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων πολιτών.

Τέσσερις σταθμοί στην επέκταση προς τα νότια προάστια παραμένουν σε αχρησία, παρ' ότι η κατασκευή τους έχει ολοκληρωθεί, εξαιτίας της εμπλοκής στη σύμβαση για την εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης. Για τον ίδιο λόγο, κινδυνεύουν να μη λειτουργήσουν τρεις ακόμη σταθμοί, που ολοκληρώνονται σύντομα στην επέκταση προς τα δυτικά.

Το κόστος αυτής της ολιγωρίας είναι τεράστιο:

Πρώτον και κυριότερο, για 180.000 και πλέον κατοίκους και εργαζομένους στο Ελληνικό, στον Άλιμο, στην Αργυρούπολη, στην Ηλιούπολη, στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη και στο Χαϊδάρι, που εδώ και χρόνια περιμένουν το Μετρό, αλλά εξακολουθούν να μην εξυπηρετούνται.

Δεύτερον, για την κυκλοφορία στο λεκανοπέδιο της Αττικής, που θα μπορούσε να έχει ελαφρυνθεί από περίπου 40.000 οχήματα ημερησίως.

Τρίτον, για το περιβάλλον, που επιβαρύνεται με 85 τόνους διοξειδίου του άνθρακα ημερησίως.

Τέταρτον, για την εθνική οικονομία, αφού η χώρα μας θα αναγκαστεί να επιστρέψει την Κοινοτική χρηματοδότηση, ύψους 265 εκατ. ευρώ, εάν η επέκταση προς τα νότια προάστια δεν λειτουργήσει ως το καλοκαίρι του 2012.

Κατόπιν αυτών, ερωτάστε:

1.Τι προτίθεται να πράξει το Υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την απεμπλοκή και την επιτάχυνση των διαδικασιών, ώστε να τεθούν σε λειτουργία οι νέοι Σταθμοί του Μετρό;

2.Πώς σκοπεύει η Κυβέρνηση να προστατέψει την καθημερινότητα των πολιτών του λεκανοπεδίου της Αττικής, ειδικά σε μια εποχή όπου κυριαρχεί η ανασφάλεια και η οικονομική δυσπραγία»;

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Η Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.» ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΡΟΥΧΙΣΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΠΟΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΟΡΤΩΝ

Η Μ.Κ.Ο. «Κίνηση Πολιτών Δυτικής Αττικής» συνεχίζει το πρόγραμμα «Αλληλεγγύη», για τη στήριξη οικογενειών, προκειμένου να ανακουφιστούν έστω και προσωρινά, ειδικά τώρα που πλησιάζουν οι Εορτές .

Ο πρόεδρος κ. Παν. Μαργαρώνης απευθύνει έκκληση σε όλους να μην επιτρέψουμε στην οικονομική κρίση που πλήττει την χώρα μας, να επηρεάσει την ανθρωπιά μας.

Μια μικρή βοήθεια μπορούμε όλοι να την προσφέρουμε από το μικρό υστέρημα μας. Δυστυχώς όλο και περισσότεροι συνάνθρωποι μας έχουν την ανάγκη βοήθειας και δεν πρέπει να μένουμε αδρανείς. Τώρα χρειάζονται όλοι την στήριξή μας, στα δύσκολα...

Όλοι μπορούμε να προσφέρουμε λίγη βοήθεια, που σίγουρα δεν θα λείψει από το δικό μας τραπέζι. Ας προσφέρουμε λίγη χαρά σε αυτές τις οικογένειες.

Συγκεντρώνουμε τα παρακάτω τρόφιμα πρώτης ανάγκης: Όσπρια, ζυμαρικά, κονσέρβες, λάδι, βούτυρο, γάλα εβαπορέ, ζάχαρη, καφέ, αλεύρι, τρόφιμα συσκευασμένα.

Και επίσης: Ρούχα, κουβέρτες, κλινοσκεπάσματα, οτιδήποτε χρήσιμο, που αντί να πεταχτεί θα πιάσει τόπο.

Τα τρόφιμα και τα είδη που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν σε οικογένειες, τις οποίες τα τελευταία χρόνια έχει υιοθετήσει και στηρίζει η Μ.Κ.Ο. «ΚΙ.ΠΟ.Δ.Α.», η οποία συνεχίζει και καταγράφει περιπτώσεις οικογενειών που αντιμετωπίζουν προβλήματα, ώστε να λάβουν και αυτές την βοήθεια .

Μέχρι τις 22 Δεκεμβρίου 2011 μπορείτε να προσφέρετε τα τρόφιμα στα Γραφεία μας, που λειτουργούν καθημερινά από τις 19.30 έως και τις 22.00, στην οδό Ρούσβελτ 17 στο Περιστέρι.

Κατόπιν συνεννόησης μπορούμε να παραλάβουμε τρόφιμα και ρούχα , το πρωί ή το μεσημέρι.

Πληροφορίες στα τηλ. 210 5786870 ή 6944 380335 και στην ηλεκτρονική μας σελίδα www.kipoda.gr, ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ: «Η ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ»

petrosΔιευκρινιστικές απαντήσεις -εξαιρετικού ενδιαφέροντος- σε αιχμηρές ερωτήσεις των δημοσιογράφων του «Ράδιο 9» Δημ. Σταυρόπουλου και Δήμου Βερύκιου, έδωσε σε ραδιοφωνική συνέντευξή του, την 18.11.2011, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής της Β' Αθήνας, κ. Πέτρος Ευθυμίου, γνωστός για τις ξεκάθαρες θέσεις του, αλλά και τη συχνή παρουσία του σε πολλές εκδηλώσεις στο Δήμο Περιστερίου.

Οι ερωτήσεις που του υποβλήθηκαν ήταν σχετικές με τις διαδικασίες στο Κόμμα, τις ηγετικές του βλέψεις και την τραυματισμένη περηφάνια του ΠΑΣΟΚ. Για τα παραπάνω ο κ. Πέτρος Ευθυμίου υπογράμμισε:

ΕΡΩΤ: Στις εκλογές, όποτε και αν γίνουν αυτές, το ΠΑΣΟΚ πρέπει να πάει με τον Παπανδρέου αρχηγό, ή με άλλον;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Η απάντησή μου είναι ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να τοποθετηθεί για όλα, περιλαμβανομένου και αυτού του θέματος, πώς θα πάει και με ποιον στις εκλογές.

ΕΡΩΤ: Ουσιαστικά τίθεται και θέμα διαδικαστικό, μέσα στο ίδιο το κόμμα, για την εκλογή νέου ή του ίδιου αρχηγού.

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Από ό,τι καταλαβαίνετε οι διαδικασίες είναι ανοιχτές πριν από όλα, για τις πολιτικές τοποθετήσεις που θα οδηγήσουν σε όλες αυτές τις επιλογές. Προφανώς δεν είναι μόνο θέμα προσώπων αυτές οι διαδικασίες...

ΕΡΩΤ: Σε αυτές τις διαδικασίες ο Πέτρος Ευθυμίου θα είναι παρών και πώς;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Θα θυμάστε ότι είμαι από τους ελάχιστους που πίστευα ότι έχει μεταβληθεί και ο τύπος των πραγμάτων. Κατ' εξοχήν τώρα χρειάζεται συλλογικές δράσεις και ξεκάθαρες τοποθετήσεις από τον καθέναν. Χρειάζεται καθαρή ιδεολογική και πολιτική τοποθέτηση και συλλογική αντίληψη πολιτικής.

ΕΡΩΤ: Σκοπεύοντας στις νέες εξελίξεις που έρχονται, ο Πέτρος Ευθυμίου θα διεκδικήσει μια θέση στην ηγεσία, ή στην ηγετική ομάδα του νέου ΠΑΣΟΚ;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Να σας πω κάτι, Από ηγετικές φαντασιώσεις το ΠΑΣΟΚ είναι γεμάτο. Τοποθετήσεις που να δίνουν προοπτική είναι αυτό έχουμε ανάγκη.

Προέχουν οι προτάσεις που να δίνουν διέξοδο και μετά τα πρόσωπα που να μπορούν να εφαρμόσουν τις προτάσεις.

Δεν μπορούμε, ούτε να σιωπούμε, ούτε να σφυρίζουμε αδιάφορα, ούτε να μη καταλαβαίνουμε ότι, όχι μόνο το ΠΑΣΟΚ ως παράταξη, αλλά και η ελληνική κοινωνία περιμένει από το ΠΑΣΟΚ να τοποθετηθεί πάνω στα πράγματα. Και στον απολογισμό του και στην προοπτική του.

ΕΡΩΤ: Το συμπέρασμα είναι ότι ο Πέτρος Ευθυμίου είναι αντιτροϊκανός;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Για τον Πέτρο Ευθυμίου ισχύει, ότι στρατεύθηκε πριν από όλα στην πολιτική, για να υπηρετήσει την ελληνική κοινωνία, την Ελλάδα, θέσεις και αρχές. Όλα τα άλλα έρχονται μετά.

ΕΡΩΤ: Δεν θα φτιάξετε δική σας τρόικα;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Όχι, δεν θα φτιάξω δικιά μου τρόικα, αλλά θέλω πάση θυσία η Ελλάδα να ξαναπατήσει στα πόδια της, χωρίς να έχει ανάγκη ούτε εξαρτήσεις, ούτε δανειστές, ούτε κηδεμόνες. Αυτό είναι το πρωτεύον για την πατρίδα, όταν έχουμε την μισή ελληνική κοινωνία να οδηγείται κάτω από το όριο της φτώχειας και 1 εκατ. ανέργους.

Δεν μπορείς να έχεις τίποτα άλλο ως στόχο, παρά να προτείνεις θέσεις, που θα οδηγήσουν τη χώρα το ταχύτερο, σε τροχιά ανάπτυξης, σε τροχιά αποκατάστασης του εισοδήματος, που θα αντιμετωπίσουν την ανεργία.

Αυτό είναι το πρόταγμα για κάθε πολιτικό. Γι' αυτό λέω ότι το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να σιωπά γύρω από όλα αυτά.

ΕΡΩΤ: Μέσα στη σιωπή υπάρχει κάποια επιθυμία, κάποιος στόχος που κρύβεται;

Π. ΕΥΘΥΜΙΟΥ: Όχι. Αυτό που κρύβεται είναι η δύναμη των πολιτικών θέσεων, η περηφάνια και η αξιοπρέπεια του ΠΑΣΟΚ, που πρέπει να τεθεί στην υπηρεσία της περηφάνιας και της αξιοπρέπειας της χώρας.

Η περηφάνια και η αξιοπρέπεια του ΠΑΣΟΚ τραυματίστηκαν και πρέπει γρήγορα να ανασυντάξουμε τον εαυτό μας, να ανασυντάξουμε τις σχέσεις μας με την κοινωνία και να προβάλουμε τις πολιτικές μας θέσεις, με έναν πολύ καθαρό τρόπο, όχι μόνο με απολογισμό, αλλά και με προοπτική.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ

gia tin tileΤην τηλεπικοινωνιακή κάλυψη σε έκτακτες ανάγκες, κατά τις οποίες τα μέσα τηλεπικοινωνίας θα έχουν καταστεί ανενεργά, διασφάλισε ο Δήμος Περιστερίου με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας, ανάμεσα στο Γραφείο Πολιτικής Προστασίας (ΠΣΕΑ) και την Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών (ΕΕΡ).

Στις 16.11.2011, στην αίθουσα συσκέψεων του Δημαρχιακού Γραφείου στο ΚΥΒΕ, πραγματοποιήθηκε η επίσημη συνάντηση του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου για την Πολιτική Προστασία κ. Στυλ. Κανέλλου και των εκπροσώπων: Της Ένωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών κ. Σωτ. Βανικιώτη (SV1HER)- γεν. γραμματέα και της Ε.Κ.Ε.Αν. κ. Χρήστου Κουγιουμτζόγλου (SV1IYA) - εφόρου.

Ο κ. Στυλ. Κανέλλος μετέφερε τη βούληση του Δημάρχου Περιστερίου για την ενεργοποίηση της Ένωσης Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών μαζί με τις άλλες εθελοντικές ομάδες, σε αυτήν τη δύσκολη για τη χώρα μας περίοδο, τονίζοντας ότι: «Ο θεσμός του εθελοντή ενσαρκώνει τις αξίες της αυταπάρνησης και του αλτρουισμού. Ο κίνδυνος γίνεται μαγνήτης που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, διαμορφώνοντας κατά ένα τρόπο τη γενική εικόνα της κοινωνίας».

Υπογράμμισε επίσης, πως «ό,τι ωραίο γίνεται, οφείλεται σ΄ αυτήν την εθελουσία προσφορά και πως αυτό, είναι το υπέροχο «συν» στην προσπάθεια κάποιων εντεταλμένων. Είναι το «ναι» που λένε οι εθελοντές στο καθήκον, στην ανθρωπιά, στον πολιτισμό, στο περιβάλλον».

Να σημειωθεί ότι η Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών είναι εκπρόσωπος της Ελλάδος στους διεθνείς οργανισμούς, με συμμετοχή στα διεθνή συνέδρια και επίσημος εκπρόσωπος της Ελλάδος στη Διεθνή Ένωση Ραδιοερασιτεχνών. Πιστοποιημένη στα μητρώα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

Κατά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας παραβρέθηκαν: Ο προϊστάμενος του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας (ΠΣΕΑ) κ. Πέτρος Σιαμάντης και το μέλος της Ε.Ε.Ρ. και κοινοτική σύμβουλος του Δήμου Περιστερίου κα Αθηνά Δαφνομήλη.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ «ΠΕΤΡΙΝΟΥ» ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΣΣΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΚΑΣ ΕΛΕΝΗ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ «ΝΕΚΥΔΑΛΛΟΣ»

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Με εκδηλώσεις πνευματικού περιεχομένου, όπως αρμόζει στην αντιπροσφορά που αποκομίζουν οι πολίτες του Περιστερίου από τη λειτουργία της, η Δημοτική Αρχή γιόρτασε, την 22.10.2010, τον ένα χρόνο από την ίδρυση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης,.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

Το πρωί ανάγνωση παιδικού παραμυθιού και εγκαίνια του ιστορικού αρχείου του «Πέτρινου» Δημοτικού Σχολείου, στο χώρο που στεγάζεται η Δημοτική Βιβλιοθήκη.

Παρουσία και της αντ/ρχου Πολιτισμού κας Μαίρης Τσιώτα, η ηθοποιός – παιγνιοθεραπεύτρια κα Αριστέα Κοντραφούρη, διάβασε στα παιδιά το παραμύθι του Χρ. Μπουλιώτη: «Το κορίτσι που ζήτησε μια απλή βελόνα».

Λίγο αργότερα εγκαινιάστηκε το ιστορικό αρχείο εκπαίδευσης του «Πέτρινου» Δημοτικού Σχολείου, με υλικό από αναγνωστικά, θρανία, φωτογραφίες μαθητών και μαθητριών που είχαν φοιτήσει στο 2ο Δημοτ. Σχολείο και άλλο υλικό, που με μεράκι είχε συλλέξει η π. διευθύντριά του κα Νικολίτσα Καρκούλια. Το αρχείο προκάλεσε θαυμασμό και μετέφερε τους επισκέπτες σε παιδικές μνήμες και σε στιγμές ακμής του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

  

Το απόγευμα έλαβε χώρα μια εκδήλωση- μυσταγωγία για τους προσκεκλημένους του Πνευματικού Συνεδριακού Κέντρου, στη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε το βιβλίο της Περιστεριώτισσας συγγραφέως κας Ελένη Μαυρομμάτη: «Νεκύδαλλος- Εγχειρίδιο επιβίωσης μιας πεταλούδας».

Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης ευχαρίστησε θερμά τους πολίτες του Περιστερίου, οι οποίοι με περισσή αγάπη αγκάλιασαν το όνειρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης ώστε να γίνει πράξη και βοήθησαν στην πνευματική αναζωογόνηση της πόλης μας, με τη λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης και του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστήμιου, που συνέβαλε και συμβάλλει στην ανωτάτου επιπέδου μόρφωση και πνευματική καλλιέργεια των συνδημοτών μας.

Ο κ. Ανδρέας Παχατουρίδης πρόσθεσε:

«Ιδιαίτερα σε αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο που διανύουμε, έχουμε απόλυτη ανάγκη από πνευματικές εκδηλώσεις, όπως η σημερινή, στις οποίες να γίνεται αναφορά σε επιτεύγματα, να ζυμώνονται ιδέες και να προτείνονται καινούργιες κατευθύνσεις.

Άλλωστε η κοινωνία μας έχει από μόνη της την τάση να ταράζει τα λιμνάζοντα ύδατα, να ξεπερνά τις αγκυλώσεις και να δημιουργεί, μέσα από υπόγεια ρεύματα, τα καινούργια δεδομένα και τους νέους κανόνες για τα κοινωνικά και πνευματικά δρώμενα.

Και αυτό που έχουμε όλοι μαζί πετύχει στον τελευταίο χρόνο, δημιούργησε μια νέα δυναμική στην πνευματική προοπτική της πόλης, που υποσχόμαστε να συνεχίσουμε με το ίδιο πάθος».

Για την κα Ελένη Μαυρομμάτη, στην παρουσίαση του βιβλίου της οποίας ήταν αφιερωμένη η εκδήλωση, είπε, ότι:

«Πέρα από τα πνευματικά της ενδιαφέροντα, είναι και μια αγωνίστρια, που με δύναμη ψυχής κατάφερε να κερδίσει κυριολεκτικά τον αγώνα της ζωής. Και δεν γνωρίζω ποιο από τα δύο αξίζει περισσότερο έπαινο: Το βιβλίο της, ή ο αγώνας της»!

Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα, που πήρε το λόγο αμέσως μετά, υπογράμμισε, ότι ο ένας χρόνος που λειτουργεί η Δημοτική Βιβλιοθήκη (Οκτώβριος 2010- Οκτώβριος 2011) στο «Πέτρινο» 2ο Δημοτικό Σχολείο, είναι ένας χρόνος γεμάτος δράσεις, ζωή και δημιουργία.

Είπε χαρακτηριστικά:

«Η Δημοτική Βιβλιοθήκη κατέστη ένας τόπος όπου πήραν ζωή, όνειρα και φιλόδοξες σκέψεις, με ένα τρόπο ξεχωριστό.

Αναδείξαμε και αποδείξαμε ότι η ανθρώπινη φύση καταξιώνεται μέσα από την καλλιέργεια του πνεύματος και την μαθησιακή αναζήτηση. Ο βασικός μας στόχος , η δημιουργία δηλαδή βασικών δομών για μια επαρκή πνευματική παρακαταθήκη για την τοπική κοινωνία και όχι μόνο, είναι γεγονός

Ένα χρόνο μετά, ο απολογισμός είναι πλούσιος:

*Στη Δημοτική Βιβλιοθήκη έγιναν: Παρουσιάσεις βιβλίων, Εορτασμός παγκοσμίων επετείων, Φιλοξενία αντιπροσωπίας από την Σαγκάη και ανταλλαγή απόψεων και Προετοιμασία του Πανελλήνιου Συνεδρίου Βιβλιοθηκονόμων, που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Δεκεμβρίου 2011.

*Στο Παιδικό Τμήμα «Βούλα Μανή» έγιναν: Εορτασμός της «Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Παραμυθιού», Δεκαήμερο Δράσεων τα Χριστούγεννα με επισκέψεις σχολείων, αφήγησης Χριστουγεννιάτικων ιστοριών, προβολή επίκαιρων θεμάτων και εικαστικά, βιωματικής ελεύθερης έκφρασης των παιδιών και Αναγνώσεις παραμυθιών.

*Στην Μουσική Βιβλιοθήκη «Νάνα Μούσχουρη», με πρωτεργάτες τον Παντελή Γούσα και τους συνεργάτες μου του Δημοτικού Ωδείου, οργανώσαμε μουσικές βραδιές με μεγάλη συμμετοχή.

*Το Δημοτικό Ελεύθερο Πανεπιστήμιο, που ξεκίνησε επίσημα στις 11.3.2010, με το πρώτο πιλοτικό εξάμηνο και ήδη βρισκόμαστε στο χειμερινό εξάμηνο της περιόδου 2011-2012.

Και προχωράμε, δεν σταματάμε:

-Η Δημοτική Βιβλιοθήκη στο πλαίσιο του σχεδιασμού των δράσεων της, οργανώνει Λέσχες Ανάγνωσης για παιδιά και ενήλικες, ώστε να συμβάλουμε στη καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, αλλά και στη στενή επαφή με το βιβλίο.

-Στη Λέσχη Ανάγνωσης Ενηλίκων, μπορούν να γίνουν μέλη όσοι αγαπούν το διάβασμα βιβλίων και θέλουν να μοιραστούν με άλλους ανθρώπους, τη συγκίνηση, τον προβληματισμό ή ακόμα και την δυσαρέσκεια που ένιωσαν από ένα βιβλίο.

-Στην Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης, τα παιδιά συναντιούνται με σκοπό να γνωρίσουν τα -βιβλία, να συζητήσουν, να παίξουν, να γελάσουν, ώστε η ανάγνωση να γίνει συνήθεια και μέρος της καθημερινότητας τους κ.λπ.».

Τέλος, έκανε έκκληση σε ανθρώπους που θα μπορούσαν να ενισχύσουν αυτή την προσπάθεια (εκπαιδευτικούς, συγγραφείς, ηθοποιούς και όσους έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο), να προσφέρουν εθελοντικά τις γνώσεις και το μεράκι τους.

Το βιβλίο της κας Ελένης Μαυρομμάτη παρουσίασε, με τη συμμετοχή του εκπαιδευτικού κ. Αλεξ. Πατσή, η δασκάλα της κα Νικολίτσα Καρκούλια, η οποία είπε μεταξύ άλλων, ότι:

« Το βιβλίο αποτελεί ένα χαρμόσυνο μήνυμα για την αξία της ζωής και την πάλη που χρειάζεται για να την κατακτήσει κανείς, να την σφίξει γερά στα χέρια του. Προτείνει μια άλλη στάση ζωής, μια συνταγή θα την έλεγα, με αρκετή δόση προσπάθειας, καρτερίας, αισιοδοξίας και πολλή αξιοπρέπεια!

Καταγράφει με μια σύγχρονη, αλληγορική γλώσσα, την εμπειρία της συγγραφέως σε χρόνο δοκιμασίας, αγγίζοντας τη δομή της κοινωνίας, την επικαιρότητα, τα ήθη, την παιδεία, την υγεία και γενικά το «Σύστημα», στο οποίο είναι εγκλωβισμένος ο σημερινός άνθρωπος.

Δεν κάνει αυτοβιογραφία, συναισθηματικό ρομάντζο, για να μαζέψει γύρο της ανθρωπάκια και να εκφράσουν οίκτο. Ο στόχος της είναι, μέσα από το στάδιο της οβιδιακής μεταμόρφωσής της,

όπως ο νεκύδαλλος που μεταμορφώνεται σε πεταλούδα, να δώσει σε όλους μας μια άλλη διάσταση αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων, που μας επισκέπτονται στη ζωή μας και μας αφήνουν άπραγους στην πρώτη γνωριμία τους και μας παραλύουν...

Το στοίχημά της είναι να προκαλέσει τα αντανακλαστικά του αναγνώστη του βιβλίου της, για να επιστρατεύσει τις αστείρευτες δυνάμεις που κρύβει ο άνθρωπος μέσα του.

Η αντίδρασή της σε διάφορα στιγμιότυπα της ζωής της, είναι καθρέφτης της δικής της διαδρομής, λειτουργεί στα πλαίσια του σωστού και κατακεραυνώνει το «Σύστημα» που ταλαιπωρεί τους συνανθρώπους μας, δεν συμβιβάζεται με κατεστημένα και κάνει κατάθεση ψυχής, ξεδιπλώνει την δυναμική της θέλησης και μας χαρίζει μια πλούσια παρακαταθήκη θάρρους, αγάπης,

καρτερίας και αξιοπρέπειας!

Το βιβλίο της Ελένης Μαυρομμάτη είναι μια πρόταση ζωής, μια άλλη ματιά με αισιοδοξία και πίστη»!

Η συγγραφέας κα Ελένη Μαυρομμάτη στην αντιφώνησή της ευχαρίστησε τη Δημοτική Αρχή, τη δασκάλα της κα Καρκούλια και τους προσκεκλημένους, που αγκάλιασαν τη συγγραφική της προσπάθεια, που ήταν μια εμπειρία, η οποία ευτυχώς είχε αίσιο τέλος και από αρνητικό γεγονός μετατράπηκε σε γιορτή.

Σχετικά με το βιβλίο της είπε, ότι:

«Ήταν το μαγικό μέσο για να πετάω άχρηστα και περιττά πράγματα, που είχαν συσσωρευτεί τόσα χρόνια στο μυαλό μου και να μεταμορφώνω σταδιακά τον εαυτό μου.

Το περιεχόμενο του βιβλίου, δεν πρόκειται αποκλειστικά για αυτοβιογραφία και περιγραφή της δοκιμασίας μου. Απλά η δοκιμασία μου στέκεται ως αφορμή για να αγγίξω ένα «Σύστημα», στο οποίο έχουμε εγκλωβιστεί όλοι, καταγράφω τα πάντα, την καθημερινότητα, ό,τι συμβαίνει σε μένα, ό,τι απασχολούσε την επικαιρότητα τρία χρόνια πριν.

Και στο τέλος συμφιλιώνομαι με τον εαυτό μου και από Νεκύδαλλος (νεκύδαλλος είναι η χρυσαλλίδα του μεταξοσκώληκα, στα αρχαία ελληνικά) που ήμουν παλιά, απεγκλωβίζομαι από το κουκούλι μου και απελευθερώνομαι.

Άρα η συγγραφή, στην περίπτωσή μου, μάλλον λειτούργησε θεραπευτικά και, όπως είπαν κάποιοι ειδικοί- μπορεί να έπαιξε ρόλο, «εν μέρει», στην πλήρη ίαση και επαναφορά μου σε ψυχική ισορροπία.

Κλείνοντας θέλω να στείλω το παρακάτω μήνυμα:

Όποια αναποδιά και να συμβαίνει στη ζωή μας καλό είναι να τη βλέπουμε σαν ευκαιρία. Σαν ένα σκαλοπάτι που θα μας ανεβάσει ακόμα πιο ψηλά, ή αν θέλετε, ως ένα μέσο που θα μας ταξιδέψει πιο βαθιά μέσα μας. Όλα εξαρτώνται από εμάς. Με τον τρόπο που χειριζόμαστε εμείς τα πράγματα δημιουργούμε εμπόδια ή ευκαιρίες ζωής.

Εγώ σε αυτήν την περίπτωση, αντί να απελπιστώ, αποφάσισα ενστικτωδώς να ξορκίσω όλα τα εμπόδια και να μετατρέψω τα "αρνητικά" σε "θετικά". Και αν το πείσμα μου και τη στάση που ακολούθησα μπορεί κανείς να τα ονομάσει: «γιατρικό», τότε σας παρακαλώ να τα υιοθετήσετε»!

Ευχαρίστησε την οικογένειά της, το σύζυγό της, τους φίλους της, τον εκδότη του βιβλίου της και την πολυαγαπημένη της δασκάλα κα Νικολίτσα Καρκούλια, με την οποία επανασυνδέθηκε μετά από 25 ολόκληρα χρόνια με αφορμή αυτήν την δημιουργική περιπέτεια, τονίζοντας, ότι στους πιο πάνω, δεν χρωστάει μόνο το «ζην» αλλά και το «ευ ζην».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα από τον μαέστρο του Εθνικού Ωδείου Περιστερίου κ. Παντελή Γούσα στο πιάνο και την Αγγελική Αντωνοπούλου στο τραγούδι, που απέδωσαν θαυμάσια γνωστές επιτυχίες της επίτιμης δημότισσας του Περιστερίου Νάνας Μούσχουρη.

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο δημοτ. σύμβουλος κ. Μιχ. Κακλαμάνος, η κοινοτική σύμβουλος κα Δήμητρα Οικονομοπούλου κ.ά.

Στο χώρο λειτούργησε και Έκθεση Φωτογραφίας της Ελένης Μαυρομμάτη, Κων. Σταθούλη κ.ά.

Το βιβλίο «Νεκύδαλλος» της Ελένης Μαυρομμάτη, πωλείται στα Περιστεριώτικα βιβλιοπωλεία: «ΟΜΗΡΟΣ» Πελοπίδα 141 και «LOOK AT ME» Πελασγίας 99.

* Παρουσίαση του βιβλίου της κας Ελένης Μαυρομμάτη έγινε ενώπιον πλήθους βιβλιόφιλων και στις 18.11.2011, στο καλλιτεχνικό στέκι «Art Bar», στην Αθήνα, από τις Εκδόσεις Γαβριηλίδης, όπου μεταξύ άλλων ομιλητών ήταν και η κα Νικολίτσα Καρκούλια.

Βασ. Αλεξανδροπούλου-Δ.Λ.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Η «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ

Όπως προαναγγείλαμε και στο προηγούμενο φύλλο μας, η Εφημερίδα σας «Αναγέννηση» Περιστερίου, συμπληρώνοντας μια 35ετία συνεχούς κυκλοφορίας, έγκυρης και αντικειμενικής ενημέρωσης στο χώρο του Δήμου Περιστερίου, αντί να... συνταξιοδοτηθεί στα 35 της χρόνια, δικαιώνει τον τίτλο της και... αναγεννάται!

Έτσι εκτός από την έντυπη παρουσία της, που θα συνεχισθεί απρόσκοπτα, εισέρχεται και στον διαδικτυακό τόπο με σύγχρονη ηλεκτρονική μορφή, προκειμένου να βελτιώσει προς όφελος των αναγνωστών της, τις δυνατότητες της αμεσότητας και του εύρους που παρέχει η νέα τεχνολογία.

Η «Αναγέννηση», που έχει την τύχη να κυκλοφορεί αποκλειστικά στο Περιστέρι, ένα μοναδικό Δήμο με σπάνιο έμψυχο υλικό -από διακεκριμένες προσωπικότητες έως απλούς θυμόσοφους πολίτες- καταγράφει όλα αυτά τα χρόνια την εξέλιξη, την πρόοδο, τη θεαματική αλλαγή της εικόνας της πόλης μας και των πολιτών της.

Θεματολογία της, με απόλυτη προσήλωση στην αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση, είναι ό,τι αφορά στα γεγονότα στους τομείς υγείας, εκπαίδευσης, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αθλητισμού, τη δραστηριότητα της δημοτικής αρχής (Διοίκησης και Αντιπολίτευσης σφαιρικά), των φορέων και συλλόγων και ακόμη συνεντεύξεις, άρθρα, χρήσιμα τηλέφωνα κ.λπ.

Φυσικά, εφόσον κυκλοφορεί σε ένα Δήμο που έχει ταυτισθεί με την ειρήνη, την αφοσίωση και την... απογείωση, η ανάγκη είναι αδήριτη και επιβεβλημένη, προκειμένου να ενταχθεί στον αχανή ορίζοντα του διαδικτύου και του κυβερνοχώρου και να δίνει πλέον το Περιστεριώτικο στίγμα πανπεριστεριώτικα, πανελλαδικά, αλλά και παγκόσμια. Οι ξενιτεμένοι Περιστεριώτες βρίσκονται παντού!

Έτσι η «Αναγέννηση» Περιστερίου ανταποκρίνεται πρόθυμα σε μια πρόκληση, κάνοντας ένα νέο δυναμικό βήμα στο κατώφλι του Ίντερνετ.

Σας καλωσορίζει και σας παρακαλεί να περιβάλλετε με την ίδια εμπιστοσύνη την παράλληλη προσπάθειά της να σας ενημερώνει και να σας προβάλλει, με σεβασμό και εκτίμηση και από την ιστοσελίδα της, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της οργανωτικής διαδικασίας: www.anagenissi.gr ή www.αναγέννηση.gr

Ευχαριστώ

Η εκδότρια

Αικατ. Ν. Λυμπεροπούλου

 

Η «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ

 

 Όπως προαναγγείλαμε και στο προηγούμενο φύλλο μας, η Εφημερίδα σας «Αναγέννηση» Περιστερίου, συμπληρώνοντας μια 35ετία συνεχούς κυκλοφορίας, έγκυρης και αντικειμενικής ενημέρωσης στο χώρο του Δήμου Περιστερίου, αντί να… συνταξιοδοτηθεί στα 35 της χρόνια, δικαιώνει τον τίτλο της και… αναγεννάται!

 Έτσι εκτός από την έντυπη παρουσία της, που θα συνεχισθεί απρόσκοπτα, εισέρχεται και στον διαδικτυακό τόπο με σύγχρονη ηλεκτρονική μορφή, προκειμένου να βελτιώσει προς όφελος των αναγνωστών της, τις δυνατότητες της αμεσότητας και του εύρους που παρέχει η νέα τεχνολογία.

 Η «Αναγέννηση», που έχει την τύχη να κυκλοφορεί αποκλειστικά στο Περιστέρι, ένα μοναδικό Δήμο με σπάνιο έμψυχο υλικό -από διακεκριμένες προσωπικότητες έως απλούς θυμόσοφους πολίτες- καταγράφει όλα αυτά τα χρόνια την εξέλιξη, την πρόοδο, τη θεαματική αλλαγή της εικόνας της πόλης μας και των πολιτών της.

 Θεματολογία της, με απόλυτη προσήλωση στην αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση, είναι ό,τι αφορά στα γεγονότα στους τομείς υγείας, εκπαίδευσης, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αθλητισμού, τη δραστηριότητα της δημοτικής αρχής (Διοίκησης και Αντιπολίτευσης σφαιρικά), των φορέων και συλλόγων και ακόμη συνεντεύξεις, άρθρα, χρήσιμα τηλέφωνα κ.λπ.

 Φυσικά, εφόσον κυκλοφορεί σε ένα Δήμο που έχει ταυτισθεί με την ειρήνη, την αφοσίωση και την… απογείωση, η ανάγκη είναι αδήριτη και επιβεβλημένη, προκειμένου να ενταχθεί στον αχανή ορίζοντα του διαδικτύου και του κυβερνοχώρου και να δίνει πλέον το Περιστεριώτικο στίγμα πανπεριστεριώτικα, πανελλαδικά, αλλά και παγκόσμια. Οι ξενιτεμένοι Περιστεριώτες βρίσκονται παντού!

 Έτσι η «Αναγέννηση» Περιστερίου ανταποκρίνεται πρόθυμα σε μια πρόκληση, κάνοντας ένα νέο δυναμικό βήμα στο κατώφλι του Ίντερνετ.

 Σας καλωσορίζει και σας παρακαλεί να περιβάλλετε με την ίδια εμπιστοσύνη την παράλληλη προσπάθειά της να σας ενημερώνει και να σας προβάλλει, με σεβασμό και εκτίμηση και από την ιστοσελίδα της, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της οργανωτικής διαδικασίας: www.anagenissi.gr ή

www.αναγέννηση.gr

 Ευχαριστώ

 Η εκδότρια

 Αικατ. Ν. Λυμπεροπούλου

ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΣ ΆΡΤΕΜΗΣ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥΔΗ ΜΙΑ ΛΙΤΗ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ

Καυχιόταν για το πάθος στο λειτούργημά της, που την προίκισε η Θριακιώτικη καταγωγή της και συνέδεσε το όνομά της με πολλές επιτυχημένες εκδηλώσεις του Βρεφον/κού Σταθμού της Ανθούπολης (π. ΙΒΣΑ), μέχρι που αποχώρησε από την ενεργό παιδαγωγική δράση στις 7.11.2011.

Πρόκειται για την π. διευθύντρια του Βρεφον/κού Σταθμού Ανθούπολης κα Άρτεμη Πολυμερούδη, που συνταξιοδοτήθηκε ήδη και βίωσε ένα συγκινησιακό κλίμα στις τελευταίες μέρες της ενεργού δράσης της, ειδικά τις στιγμές του αποχωρισμού της με τα νήπια, που μαζί με το υπόλοιπο εκλεκτό Προσωπικό του Σταθμού ήταν οι «μητέρες τους της... μισής ημέρας».

Βέβαια το βάρος του αποχωρισμού μετρίασε η ικανοποίηση, ότι ο Βρεφον/κός Σταθμός Ανθούπολης, στην οδό Σικελιανού, είναι σήμερα ένα κόσμημα, που διαμορφώθηκε με μεράκι και σε χρόνο ρεκόρ από τη Δημοτική Αρχή, κάτι που αναγνώρισε δημόσια και ο Σύλλογος Γονέων των παιδιών του Σταθμού.

Για το λόγο αυτό και σε συνδυασμό με την αποχώρησή της, η κα Άρτεμη Πολυμερούδη οργάνωσε μια λιτή αποχαιρετιστήρια γιορτή, στις εγκαταστάσεις του Σταθμού, για να ευχαριστήσει το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και την πρόεδρο του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ) κα Ξένη Κορόγιαννη, για τη συνεργασία τους, αλλά και την μεταστέγαση και τον θεαματικό εκσυγχρονισμό του Σταθμού.

Στη γιορτή παραβρέθηκαν, οι αντ/ρχοι Τεχνικών Έργων και Καθημερινότητας κ.κ. Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και Βασ. Μπέτσης, ο προϊστάμενος του Τμήματος Έργων Αυτεπιστασίας του Δήμου Περιστερίου κ. Τέλης Κωνσταντόπουλος, εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων κ.ά.

Πάρα πολλά παιδιά της Ανθούπολης συνεχίζουν πια τον παιδαγωγικό τους στίβο, έχοντας συνδετικούς κρίκους- ενθύμια από το πέρασμά τους από τον Βρεφον/κό Σταθμό της Ανθούπολης, την αγάπη και εκείνα τα θαυμάσια προσκλητήρια των διαφόρων εκδηλώσεων, που φέρουν τη σφραγίδα της φαντασίας της π. Δ/ντριας και του άξιου Προσωπικού του Σταθμού...

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΣ ΆΡΤΕΜΗΣ ΠΟΛΥΜΕΡΟΥΔΗ ΜΙΑ ΛΙΤΗ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ

logo sintΚαυχιόταν για το πάθος στο λειτούργημά της, που την προίκισε η Θριακιώτικη καταγωγή της και συνέδεσε το όνομά της με πολλές επιτυχημένες εκδηλώσεις του Βρεφον/κού Σταθμού της Ανθούπολης (π. ΙΒΣΑ), μέχρι που αποχώρησε από την ενεργό παιδαγωγική δράση στις 7.11.2011.

Πρόκειται για την π. διευθύντρια του Βρεφον/κού Σταθμού Ανθούπολης κα Άρτεμη Πολυμερούδη, που συνταξιοδοτήθηκε ήδη και βίωσε ένα συγκινησιακό κλίμα στις τελευταίες μέρες της ενεργού δράσης της, ειδικά τις στιγμές του αποχωρισμού της με τα νήπια, που μαζί με το υπόλοιπο εκλεκτό Προσωπικό του Σταθμού ήταν οι «μητέρες τους της... μισής ημέρας».

Βέβαια το βάρος του αποχωρισμού μετρίασε η ικανοποίηση, ότι ο Βρεφον/κός Σταθμός Ανθούπολης, στην οδό Σικελιανού, είναι σήμερα ένα κόσμημα, που διαμορφώθηκε με μεράκι και σε χρόνο ρεκόρ από τη Δημοτική Αρχή, κάτι που αναγνώρισε δημόσια και ο Σύλλογος Γονέων των παιδιών του Σταθμού.

Για το λόγο αυτό και σε συνδυασμό με την αποχώρησή της, η κα Άρτεμη Πολυμερούδη οργάνωσε μια λιτή αποχαιρετιστήρια γιορτή, στις εγκαταστάσεις του Σταθμού, για να ευχαριστήσει το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και την πρόεδρο του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής, Αθλητισμού και Πρόνοιας (ΟΠΑΑΠ) κα Ξένη Κορόγιαννη, για τη συνεργασία τους, αλλά και την μεταστέγαση και τον θεαματικό εκσυγχρονισμό του Σταθμού.

Στη γιορτή παραβρέθηκαν, οι αντ/ρχοι Τεχνικών Έργων και Καθημερινότητας κ.κ. Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου και Βασ. Μπέτσης, ο προϊστάμενος του Τμήματος Έργων Αυτεπιστασίας του Δήμου Περιστερίου κ. Τέλης Κωνσταντόπουλος, εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων κ.ά.

Πάρα πολλά παιδιά της Ανθούπολης συνεχίζουν πια τον παιδαγωγικό τους στίβο, έχοντας συνδετικούς κρίκους- ενθύμια από το πέρασμά τους από τον Βρεφον/κό Σταθμό της Ανθούπολης, την αγάπη και εκείνα τα θαυμάσια προσκλητήρια των διαφόρων εκδηλώσεων, που φέρουν τη σφραγίδα της φαντασίας της π. Δ/ντριας και του άξιου Προσωπικού του Σταθμού...

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ