• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Τρίτη, 14 Οκτώβριος 2014 09:26

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ


ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΩ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ»

lalenis2 Από το 2002 και ενώ ο φορέας που με στήριζε ήταν πρώτος σε ποσοστά, μιλούσα για την ανάγκη συνεργασίας όλων των προοδευτικών δυνάμεων της πόλης.

 Με γνώμονα ένα καλύτερο αύριο, επανέφερα σε κάθε ευκαιρία την πρότασή μου. Πίστευα και πιστεύω, ότι η συνεργασία των αριστερών, προοδευτικών δυνάμεων είναι η απάντηση στη συντήρηση.

 Τα τελευταία χρόνια, βιώσαμε τη συντήρηση στο Περιστέρι αλλά και στη χώρα. Στην πόλη μας οι δήθεν ανεξάρτητοι αλλά στην ουσία εκφραστές και εκπρόσωποι των μνημονιακών πολιτικών, δημιούργησαν χρέη, όχι για έργο, αλλά για την προβολή τους. Βάφτισαν την προβολή τους έργο.

 Έφτασαν σε σημείο να εμφανίζουν στα κανάλια, αδίστακτα, τους συμπολίτες μας που αντιμετωπίζουν πρόβλημα διαβίωσης.

 Ο κ. Παχατουρίδης, καμαρώνει που έχει άπορους στην πόλη που είναι δήμαρχος; Κι όμως, για να προβάλει τον εαυτό του, ισοπεδώνει αρχές και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

 Αντί να ζητήσει συγνώμη που αυξάνονται οι άνεργοι, αντί να διεκδικήσει πόρους για την καταπολέμηση της ανεργίας και της φτώχειας, καμαρώνει στα κανάλια που προβάλλεται μέσα από την χείριστη διαχείρισή του.

 Από την άλλη μεριά, οι δήθεν ανεξάρτητοι της μείζονος αντιπολίτευσης του κ. Κελάφα σε πλήρη σύμπλευση με την διοίκηση, «απονευρωμένοι» και χωρίς προτάσεις, συνέβαλαν με την στάση τους στην εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών.

 Πρέπει να μπει τέλος. Να τελειώνουμε με τη συντήρηση. Με όσα πληγώνουν τους ανθρώπους της πόλης μας.

 Η αλλαγή πορείας μπορεί να γίνει με τη συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων. Σήμερα αυτή συνεργασία είναι ανάγκη.

 Έχω καλέσει επανειλημμένως όλες τις προοδευτικές δυνάμεις σε συνεργασία. Ελπίζω και εύχομαι να βρεθούν όλοι μαζί μετά τις εκλογές, αφού στην παρούσα φάση δεν βρέθηκε η χρυσή τομή.

 Προσωπικά, ως απλός στρατιώτης, θα προσφέρω τις δυνάμεις μου για το καλό του Περιστερίου.

 Οι προκλήσεις των καιρών, οι ανάγκες της πόλης και της χώρας, με οδήγησαν στην απόφαση να συμπορευτώ με τους «Ενεργούς Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι» και τον υποψήφιο δήμαρχο Φώτη Κουγιουμτζή.

 Σέβομαι και εκτιμώ όλες τις αριστερές δυνάμεις και εύχομαι μια μετεκλογική συνεργασία. Ωστόσο, η δυναμική του ΣΥΡΙΖΑ, δείχνει ότι σήμερα, είναι η δύναμη που μπορεί να φέρει την ανατροπή.

  Κώστας Λαλένης

 Επί κεφαλής του Συνδυασμού

 «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας»

 Περιστέρι 1.5.2014

ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΟΡΔΕΣ ΤΟΥ ΑΤΤΙΛΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΑΝ ΤΟ «ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΡΙΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟ»

Σαράντα χρόνια πέρασαν από το πραξικόπημα και την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο, που αιματοκύλησε το νησί και το έντυσε στα μαύρα. Οι μνήμες παραμένουν νωπές και ο αγώνας των Κυπρίων για μια πατρίδα ελεύθερη δεν σταματάει ποτέ, μέχρι να βρει δικαίωση.

Με αφορμή αυτή τη μαύρη επέτειο ο Δήμος Περιστερίου πραγματοποίησε εκδήλωση μνήμης στο Άλσος Περιστερίου, σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπ. Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Κύπρου, την Ένωση Κυπρίων Ελλάδας (ΕΚΕ) και την Ένωση Κατεχομένων Δήμων Κύπρου.

Με συγκινητικές ομιλίες και οπτικό υλικό που σκόρπισαν ρίγη συγκίνησης στους θεατές, στόχος της βραδιάς ήταν η συνειδητοποίηση του τεράστιου κυπριακού θέματος και η συνεχής μάχη για την επίλυσή του.

Η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου, στον χαιρετισμό της, τόνισε πως η εκδήλωση αυτή δείχνει τις γέφυρες πολιτισμού που ενώνουν το Περιστέρι με την Κύπρο, αλλά αποτελεί συγχρόνως αφορμή για να οδηγηθούμε στο παρελθόν, να σκεφτούμε, να συνυπολογίσουμε και να μπορέσουμε να κατανοήσουμε το μέγεθος της καταστροφής που υπέστη το νησί και οι άνθρωποί του. Δεν θα σταματήσουμε να ελπίζουμε και να πιστεύουμε πως κάποτε ο εφιάλτης θα τελειώσει και όλα θα γίνουν όπως πριν.

Επισήμανε επίσης, ότι κάνοντας πράξη τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας και αγάπης, με πρωτοβουλία του δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο Δήμος Περιστερίου έχει υιοθετήσει τα παιδιά του δημόσιου ελεύθερου σχολείου από την κατεχόμενη Ριζοκάρπασο και τα φιλοξένησε στο Δήμο μας.

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΓΙΝΕ… ΜΙΣΟΦΕΓΓΑΡΟ

Ο καθηγητής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπ. Αθηνών κ. Παναγ. Κοντός ανέφερε τα εξής: «Φέτος συμπληρώνονται 40 χρόνια εξορίας του 40% των κατοίκων της Κύπρου από τις εστίες τους, 40 χρόνια κατοχής του 37% του εδάφους της Κύπρου, 40 χρόνια πολιτιστικής γενοκτονίας, 40 χρόνια όπου το γαλάζιο έγινε κόκκινο, όπου ο σταυρός έγινε μισοφέγγαρο και η γλώσσα του Ομήρου έγινε γλώσσα των ορδών του Αττίλα στα κατεχόμενα.

Αυτή η τραγωδία δεν ταλαιπωρεί μόνο την Κύπρο, αλλά αποτελεί θέμα διεθνούς δικαίου και ανθρωπίνων σχέσεων.

Εμείς, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, προσπαθούμε τα τελευταία χρόνια να διευρύνουμε και να κάνουμε πιο θερμές και εγκάρδιες τις σχέσεις μας με την Κύπρο, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στην Ιστορία και τη Γεωγραφία και αποτελεί μια άλλη συνιστώσα του Ελληνισμού. Είναι χρέος μας, λοιπόν, να τη γνωρίσουμε και να συνδείχνουμε διαρκώς τη συμπαράστασή μας, ώστε να σταματήσει επιτέλους αυτή η μακρότατη περίοδος των παθών, να έρθει η Ανάσταση και ο ήλιος της δικαιοσύνης ο νοητός να φωτίσει ολόκληρο το πρόσωπο της Κύπρου».

ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ

Ακολούθησε η ομιλία του αντ/δρου της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος κ. Γιώργου Συλούρη, που είπε μεταξύ άλλων: «Τιμάμε τους αγώνες της αντίστασης κατά του προδοτικού πραξικοπήματος και όλους, όσοι όρθωσαν τα στήθη τους κατά της τουρκικής εισβολής, υπερασπιζόμενοι την ανεξαρτησία και την ακεραιότητα της κυπριακής κυριαρχίας.

Συμμετέχουμε ενεργά στον αγώνα για δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού, για ελευθερία, τερματισμό της κατοχής, απομάκρυνση των τουρκικών στρατευμάτων κατοχής και αποκατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των ατομικών ελευθεριών για όλους τους νόμιμους κατοίκους του νησιού. Απαιτούμε λύση, που θα αποκαθιστά το ενιαίο της χώρας, του λαού μας, των θεσμών και της οικονομίας και θα κατοχυρώνει πλήρως τη μία και μόνη διεθνή προσωπικότητα, τη μία ενιαία κυριαρχία και τη μία ιθαγένεια.

Το ετήσιο εθνικό μνημόσυνο είναι ευκαιρία συμπαράταξης για όλους μας στην Κύπρο, στην Ελλάδα και γενικότερα στον Ελληνισμό, σε ενότητα και συμπόρευση προς υπεράσπιση του δικαιώματος να ζήσουμε ελεύθεροι σε μια ελεύθερη πατρίδα».

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Ο δήμαρχος Μόρφου κ. Χαράλ. Πίττας υπογράμμισε πως ο κυπριακός λαός συνεχίζει να ανεβαίνει το Γολγοθά του μαρτυρίου του και πρόσθεσε: «Τούτες τις μέρες ο νους μας ανατρέχει στο παρελθόν, στους πρώτους νεκρούς. Σφίγγουμε τη γροθιά, ματώνουμε τα χέρια και παραμένουμε εκεί, να υπερασπιζόμαστε τις Θερμοπύλες της Κύπρου. Ενώνουμε τη φωνή μας με τη δική σας φωνή. Η μνήμη μας δεν ξεθωριάζει και το όραμα της επιστροφής στην κατεχόμενη γη μας παραμένει στόχος αμετάθετος, δικαίωμα αδιαπραγμάτευτο.»

Η βραδιά πλαισιώθηκε με παραδοσιακούς χορούς από το Χορευτικό Όμιλο και την Ορχήστρα του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο αντ/ρχος κ. Παν. Λύκος, ο δημοτ. σύμβουλος κ. Αναστ. Καλιάφας, ο δημοτ. σύμβουλος Αμμοχώστου και εκπρόσωπος της Ένωσης Κατεχομένων Δήμων Κύπρου κ. Κώστας Χατζηκακού, ο καθηγητής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπ. Αθηνών κ. Ανδρέας Βοσκός, ο πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος κ. Γιαννάκης Ιωάννου, καθώς και εκπρόσωποι από το Σύνδεσμο Πολεμιστών και Τραυματιών Νοτίου Ηλείας, από τους βετεράνους Κύπρου 1974 και από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αγωνιστών Κύπρου 1974.

Λίνα Μπένου – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΩΝ ΣΕ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΑΡΚΕΤ ΚΡΕΑΤΩΝ

Συμπλοκή με ανταλλαγή πυροβολισμών, μεταξύ αστυνομικών και ληστών συνέβη το βράδυ της 27.9.2014, έξω από Μάρκετ κρεάτων στη συμβολή των οδών Κηφισού και Αγ. Παύλου (παράλληλος της Εθν. Μακαρίου), με αποτέλεσμα ο ένας από τους ληστές 34 ετών να πέσει νεκρός και ο συνεργός του 31 ετών να συλληφθεί.

Το Μάρκετ που είχε γίνει στόχος δύο ακόμη ληστειών ζήτησε επιτήρηση, η οποία γινόταν διακριτικά από αστυνομικούς και άνδρες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Η δύο ένοπλοι ληστές -στην τρίτη και… φαρμακερή απόπειρα- προσέγγισαν το Μάρκετ με κλεμμένη μοτοσικλέτα, εισήλθαν με καλυμμένα χαρακτηριστικά, ακινητοποίησαν το προσωπικό και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό. Οι αστυνομικοί δεν έκανα παρέμβαση μέσα, μπροστά στον κίνδυνο να κτυπηθούν κάποιοι από το προσωπικό ή τους πελάτες. Ακροβολίσθηκαν και κάλεσαν τους ληστές κατά την έξοδό τους να παραδοθούν. Εκείνοι άρχισαν να πυροβολούν εναντίον τους.

Οι αστυνομικοί ανταπέδωσαν τα πυρά, με αποτέλεσμα ο ένας από τους ληστές να πέσει νεκρός. Ο άλλος καταδιώχθηκε, συνελήφθη σε κοντινή απόσταση και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

plestisneoΟ κ. Δημ. Κελάφας παραμένει επί κεφαλής της Δημοτικής Παράταξης

Ο κ. ΑΛΕΞ. ΠΛΕΣΤΗΣ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ»

Από τη Δημοτική Παράταξη «Περιστέρι με όλους- Ανατροπή» εκδόθηκε στις 4.9.2014, η πιο κάτω ανακοίνωση:

«Μετά την απόφαση του Δημήτρη Κελάφα να μην συμμετάσχει στο Δημοτικό Συμβούλιο, η δημοτική ομάδα της Παράταξής μας εξέλεξε ομόφωνα ως επικεφαλής της τον Αλέξανδρο Πλέστη, πρώτο σε ψήφους Δημοτικό Σύμβουλο.

Ο Αλέξανδρος Πλέστης έχει μακρά και δυναμική συμμετοχή στην πολιτική, κοινωνική και αθλητική ζωή του Περιστερίου. Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο συμμετείχε ως Δημοτικός Σύμβουλος. Στην τετραετία 2010- 2014 ήταν μέλος της Οικονομικής Επιτροπής, μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής ενώ συμμετείχε και στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου (ΟΠΑΑΠ) του Δήμου Περιστερίου.

Ο Δημήτρης Κελάφας παραμένει επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Περιστέρι με όλους- Ανατροπή».

Η Παράταξή μας θα προβεί σύντομα στην εκλογή συντονιστικών οργάνων και ομάδων δράσης.

Η πολιτική μας δράση συνεχίζεται με ανυποχώρητη πίστη στις αρχές και τις αξίες μας. Ο λαός του Περιστερίου μάς εμπιστεύτηκε την πολύ τιμητική θέση της μείζονος αξιωματικής αντιπολίτευσης και θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να ανταποκριθούμε με υπευθυνότητα στα νέα μας καθήκοντα».

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Δευτέρα, 29 Σεπτέμβριος 2014 11:54

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ…

ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΥΝΑΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ…

Πολύ χαρήκαμε για την επισήμανση της Περιστεριώτικης εμβληματικής παρουσίας από μερικούς συμπολίτες μας, που φέτος το καλοκαίρι το βαλάντιό τους τούς επέτρεψε και ταξίδεψαν στη γειτονική μας χώρα Ιταλία και συγκεκριμένα στην πρωτεύουσα της, Ρώμη.

Φυσικά δεν ήταν δυνατό να μην επισκεφθούν, ανάμεσα στα αξιοθέατα και το Βατικανό, όπου εκεί διαπίστωσαν στην έδρα του Πάπα, την έντονη παρουσία του πτηνού της ειρήνης, από το οποίο έχει πάρει το όνομα ο Δήμος μας.

Χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο αγόραζαν αναμνηστικά (κονκάρδες, μπρελόκ, αυτοκόλλητα κ.λπ.) με την φωτογραφία του Πάπα Φραντζέσκο να επιδεικνύει με έμφαση το σύμβολο της ειρήνης, που για τους συμπολίτες μας παρέπεμπε στην πρωτεύουσα της Δυτικής Αθήνας.

Αλλά και στο εσωτερικό του ναού του Αγ. Πέτρου, το βιτρό που δεσπόζει στον τεράστιο τρούλο, απεικονίζει ένα τεράστιο περιστέρι, που επίσης επιβεβαιώνει, ότι ο Δήμος μας έχει όντως δυνατή συμβολική παρουσία στην απέναντι πλευρά της Αδριατικής.

Οι φωτογραφίες που μας έστειλαν είναι αδιάψευστοι μάρτυρες…

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΦΥΛΛΑ

xarths

Πρόεδρος επανεξελέγη ο κ. Β. Λώλος, αντ/δρος ο κ. Αθ. Δημητρίου και γραμματέας ο κ. Χαρ. Δούναβης - ΕΞΕΛΕΓΗ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΑΙΡΕΣΙΩΝ


xarths

Σε πανηγυρικό τόνο και κλίμα ενότητας η ΤΕΛΕΤΗ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ - παραιτήθηκαν οι κ.κ. Δημ. Κελάφας, Βασ. Μπάος και Ανδρομάχη Ζουρμπάκη - ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ «ΔΩΡΟΘΕΑ» ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ - ΕΥΩΔΙΑΣΤΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ

Ένα νέο κατάστημα με χαρακτηριστικό την επιστροφή στην παράδοση της γεύσης, που θα διαδραματίσει ρόλο συνάντησης των Περιστεριωτών με τους ποιοτικούς θησαυρούς της ελληνικής γης, ξεκίνησε την λειτουργία του πρόσφατα, στην οδό Δήλου 16 και Αιμ. Βεάκη (τηλ. 6944 293753).

Το κατάστημα «Δωροθέα», επιβεβαιώνει το όνομά του, τόσο με την μεγάλη ποικιλία που διαθέτει σε παραδοσιακά προϊόντα, φτιαγμένα από αγνά υλικά και μεράκι, όσο και από την προθυμία και ευγενική διάθεση των ανθρώπων του καταστήματος, να προσφέρουν στον καταναλωτή γευστικές και ευωδιαστές προκλήσεις που απολάμβαναν σε άλλες εποχές και τόπους, που απλόχερα συνεχίζει να παράγει απ’ άκρη σ’ άκρη η πατρίδα μας.

Η τελετή των εγκαινίων ξεκίνησε με Αγιασμό, παρουσία πλήθους κόσμου, που είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους ιδιοκτήτες και να δοκιμάσει, αλλά και να αγοράσει προϊόντα που περνάνε ανεξίτηλα από τη γεύση στη μνήμη, όπως: γλυκά κουταλιού, κρασιά, αλλαντικά, τυρί, παξιμαδάκια, όσπρια, σάλτσες, αυγά, ζυμαρικά, σοκολάτες, μπαχαρικά και πλήθος άλλα προϊόντα- χαρακτηριστικά δείγματα του τεράστιου παραγωγικού πλούτου της Ελλάδας.

ΤΙΜΕΣ 30% ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Όπως μας είπε ο εκ Θεσσαλονίκης και με σπουδές πολιτικού μηχανικού, ιδιοκτήτης της «Δωροθέας» κ. Κώστας Δημόπουλος:

«Πρώτος και κύριος στόχος μας είναι βεβαίως τα προϊόντα που διαθέτουμε στους καταναλωτές να έχουν εξαιρετική ποιότητα, χωρίς την παρέμβαση εμπόρων και άλλων μεσαζόντων.

Παράγονται όλα ανεξαιρέτως από οικογένειες παραγωγών και πωλούνται σε τιμές προσιτές και μάλιστα 30% κάτω από εκείνες των σούπερ μάρκετ.

Είναι πιστοποιημένα και από όλες τις περιοχές της Ελλάδας μας, ενώ κάποια από αυτά μπορώ να πω ότι δεν πωλούνται πουθενά αλλού στο λεκανοπέδιο.

Θα προσθέσω, ότι αν και δεν είμαι Περιστεριώτης, το Περιστέρι το αισθάνομαι σαν πατρίδα μου. Αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το κατάστημα στην «καρδιά» της πόλης μας, ώστε μαζί με την προσιτή τιμή, ο Περιστεριώτης να έχει και εύκολη πρόσβαση.

Για μας ο πελάτης θεωρείται φίλος και σ’ αυτή τη φιλία εμείς επενδύουμε το σεβασμό, την ποιοτική προσφορά και τη διάρκεια».

Δεν παρέλειψε να εξάρει την εξαιρετική δουλειά, την ολόψυχη συμμετοχή και την θετική αύρα των συνεργάτιδών του για την υλοποίηση του όλου αξιόλογου εγχειρήματος, αλλά και να ευχαριστήσει την αντ/ρχο Πολιτισμού κ. Μαίρη Τσιώτα- Μάρκου και την πρόεδρο του ΟΠΑΑΠ κα Ξένη Κορόγιαννη, και όλων των άλλων φίλων που παραβρέθηκαν στα εγκαίνια του καταστήματος.

Ν.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΧΑΤΟΥΡΙΔΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Η λαϊκή αγορά είναι ένας θεσμός, όπου ο μεροκαματιάρης πολίτης έρχεται κοντά στον παραγωγό ή τον έμπορο για να επωφεληθεί των ευκαιριών για φθηνά προϊόντα, ώστε να αντεπεξέλθει στις καθημερινές του ανάγκες επιβίωσης και όσο του επιτρέπει το πενιχρό του βαλάντιο. Ωστόσο -όπως είναι γνωστό- αυτός ο τόπος συγκέντρωσης του πλήθους των κατοίκων της κάθε συνοικίας έχει παραδοσιακά την τιμητική του σε κάθε προεκλογική περίοδο.

Η παρέλαση των υποψηφίων των αυτοδιοικητικών ή βουλευτικών εκλογών δίνει έναν ιδιαίτερα «πανηγυρικό» τόνο στη λειτουργία της λαϊκής αγοράς, καθώς οι πολίτες αντιδρώντας επιδοκιμαστικά ή αποδοκιμαστικά, συνειδητοποιούν τον όρο «ευκαιρία» και τη σχέση του φθηνού προϊόντος με τη φθηνή υπόσχεση.

Οι πρόσφατες εκλογές για αυτοδιοίκηση, περιφέρεια και Ευρωκοινοβούλιο ήταν μια περίοδος έντονης παρουσίας των «εραστών της ψήφου», που δεν θα ισχυριστούμε ότι είναι μια κακή ιδέα που στέφτηκε με αποτυχία, αφού έδωσε μια τριπλή ευκαιρία σε πολλά πρόσωπα να

γίνουν γνωστά, όμως το… χαλί με τις καρτούλες, τα μηνύματα και τα

βιογραφικά των υποψηφίων στο δρόμο, ανάμεσα στους πάγκους μαζί με τα κάθε λογής σαπάκια που οι παραγωγοί έριχναν κάτω, ήταν μια θλιβερή εικόνα – εκδίκηση κατά της νοοτροπίας των υποψηφίων, που επιμένουν να εμφανίζονται στην προεκλογική περίοδο, να μοιράζουν την καρτούλα τους -με αντάλλαγμα την ψήφο- και μετά να… εξαφανίζονται μέχρι τις επόμενες εκλογές!

Κάναμε αυτή την εισαγωγή- διαπίστωση για να καταλήξουμε και στην διέλευση ακόμα και του δημάρχου Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, από όλες τις λαϊκές αγορές του Περιστερίου.

Με μια σημαντική αλλά και πρωτότυπη διαφορά: Οι επισκέψεις του αυτές έγιναν μετά τις εκλογές!

Πράγματι μετεκλογικά ο Δήμαρχος Περιστερίου ξεκίνησε επισκέψεις στις λαϊκές αγορές του Δήμου μας, όπου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους Περιστεριώτες, να τους ευχαριστήσει για την εμπιστοσύνη τους και να ακούσει τις απόψεις τους για βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των λαϊκών αγορών. Να συζητήσει ακόμη και να συμμεριστεί την οικονομική κρίση και το κύμα της ακρίβειας που πλήττει του πολίτες.

Πρόσφατα τον συναντήσαμε στη λαϊκή αγορά του Σαββάτου στη Νέα Ζωή, που τον συνόδευαν οι αντ/ρχος κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου και οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Βασ. Παπαδόπουλος και Αικατ. Τσερούλα.

Περιχαρής ο κ. Α. Παχατουρίδης από την υποδοχή και αποδοχή των Περιστεριωτών όσον αφορά το χρόνο της επίσκεψης στις λαϊκές αγορές μας είπε:

«Πάγια πρακτική της Διοίκησης του Δήμου είναι η εκδήλωση ενδιαφέροντος στην καθημερινότητα του πολίτη, όχι μόνο προεκλογικά αλλά και σε όλο το υπόλοιπο χρονικό διάστημα.

Η επίσκεψή μας στις λαϊκές αγορές εντάσσεται σ’ αυτή την πρακτική και έχει την έννοια κυρίως της έκφρασης ευγνωμοσύνης προς τους πολίτες για την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους, αλλά και της έμπρακτης συμβολής μας στη αποφυγή της ρύπανσης της πόλης, την οποία όλοι έχουμε καθήκον να διατηρούμε καθαρή».

*

Το γεγονός μάλιστα προκάλεσε εντύπωση και στους παραγωγούς και εμπόρους των λαϊκών αγορών, οι οποίοι καθημερινά στήνουν πάγκους σε πολλές συνοικίες άλλων δήμων, οι οποίοι τόνιζαν ότι ειδικά αυτή η μετεκλογική ενέργεια του κ. Α Παχατουρίδη τους είναι πρωτόγνωρη και πρέπει να παραδειγματίζει γενικότερα τους πολιτικούς. Όλους τους πολιτικούς, που οι «παρελάσεις» τους από τις λαϊκές και μάλιστα χρονικά πριν τις εκλογές, μάλλον το αντίθετο από το επιθυμητό τους αποτέλεσμα τούς προσφέρει…

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ