• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

Γ. ΒΑΘΙΩΤΗΣ «ΒΑΖΟΥΜΕ ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΗ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΑΣΦΥΞΙΑ»

Πριν 3 χρόνια οι υπέρογκοι φόροι, τα χαράτσια, η αδυσώπητη και ανελέητη ανεργία ανέδειξαν στην πόλη μας την φωτεινή πλευρά, σαν αντίποδα της κρίσης: την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Όσοι αγαπάμε το Περιστέρι πήραμε πρωτοβουλίες να διατηρήσουμε τον κοινωνικό ιστό της γειτονιάς μας, το χαμόγελο και την ελπίδα των συμπολιτών μας.

Κάποιες πολιτικές έφεραν τους συνανθρώπους μας σε απόγνωση, του στέρησαν αξιοπρέπεια και όνειρα ζωής. Ο κόσμος ήθελε και θέλει πρωτοβουλίες, πράξεις, ουσία και αποτέλεσμα. Απλοί άνθρωποι και επιστήμονες της καθημερινότητας θέλησαν με ουσιαστικές και τίμιες ενέργειες να βάλουν φραγμό στην μνημονιακή ασφυξία.

Όλοι μαζί μια γροθιά, με κοινή συνείδηση, με κοινό στόχο και αληθινό όραμα μακριά από κομματικές ταυτότητες δημιουργήσαμε το 2011 το πρώτο κοινωνικό φροντιστήριο στο Περιστέρι στον Ι. Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελίστριας. Ξεκίνησαν 12 καθηγητές με 35 μαθητές για να διατηρήσουν τους αυριανούς ελεύθερους πολίτες. Μέσα σε 3 χρόνια έγιναν 5 κοινωνικά φροντιστήρια Γυμνασίου-Λυκείου στη πόλη μας με 127 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και ξεπέρασαν τα 514 παιδιά συμπολιτών μας που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, τα οποία μάλιστα στην περσινή χρονιά άγγιξαν 70% επιτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Κάποιοι συνέχισαν στην πατρίδα μας να υπογράφουν μνημόνια, τότε εμείς στο Περιστέρι υπογράψαμε την αλληλεγγύη, την ανθρωπιά και δημιουργήσαμε το 2012 το πρώτο κοινωνικό ιατρείο για ανασφάλιστους και το πρώτο κοινωνικό φαρμακείο στον ι.ν. Αγίου Νεκταρίου. Ήταν φυσικό επακόλουθο να δημιουργήσουμε για τα ξεχασμένα άτομα από μια πολιτεία, που μόνο ζητά χωρίς να δίνει, το κοινωνικό ιατρείο για άτομα με αναπηρία στον Άγιο Αντώνιο και το κοινωνικό οδοντιατρείο στον Παλαιό Ταξιάρχη.

Το 2013 η κρίση άγγιξε το κόκκινο και επόμενο ήταν να δημιουργήσουμε για όσους συμπολίτες μας κινδύνευαν νομικό τμήμα στον Άγιο Ελευθέριο, 5 τμήματα ξένων γλωσσών στην Αγία Μαρίνα και στον Άγιο Ιερόθεο και 3 τμήματα Η/Υ στον Τίμιο Σταυρό για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Στόχος μας ήταν να διατηρήσουμε το χαμόγελο, την αξιοπρέπεια και την κοινωνική συνοχή σε συνανθρώπους μας που κάποιοι ανεύθυνοι τους έχρησαν με το ζόρι υπεύθυνους σε λανθασμένες μνημονιακές τακτικές και ύποπτες πολιτικές σκοπιμότητες.

Το 2014 δημιουργήσαμε 2 τμήματα ψυχολογικής υποστήριξης, ώστε να διατηρήσουμε μια υγιή κοινωνία σε μια άρρωστη φαντασίωση, που κάποιοι ανεύθυνοι μας οδηγούν καθημερινά δίχως πραγματικό σχέδιο και αληθινή σκέψη.

Για όλους εμάς η μεγάλη γιορτή θα είναι, όταν τα κοινωνικά έργα πάψουν να υπάρχουν, γιατί θα έλθει επιτέλους η ανάπτυξη. Γι΄ αυτό στην Αγία Άννα δημιουργήσαμε τη δράση «Ανεργία και Απασχόληση» για να μας θυμίζει καθημερινά τον αληθινό και ειλικρινή στόχο όλων μας.

Επιστημονικός Συντονιστής Κοινωνικών Δράσεων

Γιώργος Βαθιώτης καθηγητής MSc

Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος με τον Ανδρέα Παχατουρίδη

Τετάρτη, 14 Μάιος 2014 17:31

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ


ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΝΤΙ ΕΥΧΩΝ…

 

 ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΚΚΑΣ«Δεν ξέρω γιατί... αλλά γενικά ξεχνάω ό,τι κακό μου έχουν κάνει... και θυμάμαι μόνο τα καλά... σε σημείο κάποιες φορές να επαναλαμβάνω λαθεμένα την εμπιστοσύνη μου εκεί που δεν πρέπει...
 Πάντως χαίρομαι, γιατί έχω πολλά χαραγμένα στην πέτρα»...
*

 Είναι η ιστορία δύο φίλων, που περπατούν στην έρημο. Κάποια στιγμή τσακώθηκαν και ο ένας από τους δύο έδωσε ένα χαστούκι στον άλλο.  Ο τελευταίος, πονεμένος αλλά χωρίς να πει τίποτα, έγραψε στην άμμο: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ».
 Συνέχισαν να περπατούν, μέχρι που βρήκαν μια όαση με λίμνη όπου αποφάσισαν να κάνουν μπάνιο. Όμως αυτός που είχε φάει το χαστούκι παραλίγο να πνιγεί και ο φίλος του έσπευσε και τον έσωσε. Όταν συνήλθε, έγραψε πάνω σε μια πέτρα: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ»!
 Αυτός που τον είχε χαστουκίσει και στη συνέχεια του έσωσε τη ζωή, τον ρώτησε:
«Γιατί όταν σε χτύπησα το έγραψες πάνω στην άμμο και τώρα που σε έσωσα το έγραψες πάνω στην πέτρα»;

 Ο άλλος φίλος του απάντησε: «Όταν κάποιος μας πληγώνει πρέπει να το γράφουμε στην άμμο, όπου οι άνεμοι της συγνώμης μπορούν να το σβήσουν. Αλλά όταν κάποιος κάνει κάτι καλό για μάς, πρέπει να το χαράζουμε στην πέτρα, όπου κανένας άνεμος δεν μπορεί να το σβήσει»!
*

 ΓΙ’ ΑΥΤΟ: ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ…
 Μετέφερε αυτή τη φράση στους ανθρώπους που δεν ξεχνάς.
 Αν δεν την στείλεις σε κανένα, αυτό σημαίνει ότι ξεχνάς τους φίλους σου.
 ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ !!

 

Βασίλης Σακκάς

Περιστέρι 14.4.2014

(Ο κ. Βασίλης Σακκάς, π. δ/ντής Γ’ Δ/νσης Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιεί διαλέξεις και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Περιστερίου, είναι επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου Μάθησης Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς «Εξελίσσειν» (τηλ. 6974 151570), διδάκτωρ Ψυχολογίας, δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, κοινωνιολόγος και επιστημονικός συνεργάτης του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών - Μ.Δ.Δ.Ε., Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.)

Τετάρτη, 14 Μάιος 2014 17:30

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ


Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟ Ο.Τ. 1581 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΟΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

2

Μετά από πρόσκληση των κατοίκων της περιοχής, εκπρόσωποι της δημοτικής ομάδας των «Ενεργών Πολιτών» της Νέας Ζωής, επισκέφθηκαν πρόσφατα το χώρο του Ο.Τ 1581 (Καρυάτιδος- Εθν. Αντιστάσεως-Καλλιπόλεως- Ιουστινιανού) στη Νέα Ζωή.

Οι κάτοικοι ενημέρωσαν τους εκπροσώπους της δημοτικής ομάδας ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο, ενώ η διοίκηση Παχατουρίδη είχε δεσμευτεί στο παρελθόν να γίνει πλατεία, αδιαφόρησε πλήρως, με αποτέλεσμα ο αρχικός του ιδιοκτήτης να το πουλήσει στη Μητρόπολη Περιστερίου.

Η Μητρόπολη Περιστερίου ενοικίασε το οικόπεδο στην Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής για τη λειτουργία εργοταξίου, το οποίο οι κάτοικοι μετά από αγώνες κατόρθωσαν να το απομακρύνουν.

Έκτοτε εδώ και τέσσερα - πέντε χρόνια ο χώρος έχει γίνει παράνομο πάρκινγκ δεκάδων αυτοκινήτων που δημιουργούν όχληση στη γειτονιά, καθώς και εστία μόλυνσης γιατί κανένας δεν τον συντηρεί, ούτε τον καθαρίζει.

Σε παραστάσεις τους οι κάτοικοι στη Μητρόπολη Περιστερίου, ενημερώθηκαν ότι στο χώρο θα γίνει το Κέντρο Προστασίας Κακοποιημένων Γυναικών, κάτι το οποίο δεν βλέπουν να γίνεται εδώ και χρόνια…

Με ψήφισμά τους οι κάτοικοι ζητούν από τη δημοτική αρχή, να πράξει τα δέοντα ώστε να μην χρησιμοποιείται ο χώρος παράνομα για στάθμευση αυτοκινήτων, καθώς και να μεριμνήσει για τη διεκδίκηση του οικοπέδου για δημιουργία πλατείας.

Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να ενεργήσουν όλες οι δημοτικές παρατάξεις και να πάρουν θέση.

Οι «Ενεργοί Πολίτες» και ο υποψ. δήμαρχος Φώτης Κουγιουμτζής δεσμεύονται να φέρουν το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο για να ενημερωθούν επισταμένως και ότι θα διεκδικήσουν μαζί με τους κατοίκους και μέσα από τοπικές λαϊκές συνελεύσεις, να αποδοθεί ο χώρος στους δημότες της Νέας Ζωής για τη δημιουργία πλατείας και πράσινου.

(Δελτίο Τύπου Συνδυασμού «Ενεργοί Πολίτες-Ανατροπή για το Περιστέρι»)

«ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ» ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΩΝ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Στις γειτονιές της πόλης, κοντά στους συμπολίτες, πέρασε την Κυριακή του Πάσχα ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, συνοδευόμενος από τον αντ/ρχο κ. Παναγ. Λύκο κ.ά. συνεργάτες του.

Οι Περιστεριώτες υποδέχθηκαν εγκάρδια το Δήμαρχο Περιστερίου και γιόρτασαν μαζί του την Ανάσταση του Χριστού, παραμερίζοντας πρόσκαιρα μνημόνια, δυσκολίες και καθημερινά προβλήματα της ζωής.

Τα Πασχαλινά τραπέζια ήταν στρωμένα με αγάπη και με όλα τα καλά!

Αυτή τη γιορτινή μέρα, δεν θα μπορούσε ο Κ. Παχατουρίδης να μην επισκεφθεί -όπως κάνει κάθε χρόνο- και το σπίτι του Συλλόγου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο Περιστέρι, όπου αντάλλαξε ευχές με τα παιδιά, τις παιδαγωγούς και τους εθελοντές.

Η «σκυταλοδρομία» ευχών, αγάπης και αισιοδοξίας του Δημάρχου Περιστερίου στις γειτονιές της πόλης, σε σπίτια των συμπολιτών μας ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα. Ενδεικτικές είναι οι φωτογραφίες μας.


Ανακηρύχθηκαν από το Πρωτοδικείο Αθηνών και μπήκαν στην τελική ευθεία αναμέτρησης οι ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ που θα διεκδικήσουν στις 18 Μαΐου 2014 την εμπιστοσύνη των Περιστεριωτών. Μέχρι τρεις «σταυρούς» προτίμησης για τους υποψ. δημοτικούς συμβούλους και μέχρι δύο για τους υποψ. διαμερισματικούς προβλέπει η εκλογική νομοθεσία - ΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΝΤΙ ΕΥΧΩΝ…

 «Δεν ξέρω γιατί... αλλά γενικά ξεχνάω ό,τι κακό μου έχουν κάνει... και θυμάμαι μόνο τα καλά... σε σημείο κάποιες φορές να επαναλαμβάνω λαθεμένα την εμπιστοσύνη μου εκεί που δεν πρέπει...
 Πάντως χαίρομαι, γιατί έχω πολλά χαραγμένα στην πέτρα»...
*

 Είναι η ιστορία δύο φίλων, που περπατούν στην έρημο. Κάποια στιγμή τσακώθηκαν και ο ένας από τους δύο έδωσε ένα χαστούκι στον άλλο.  Ο τελευταίος, πονεμένος αλλά χωρίς να πει τίποτα, έγραψε στην άμμο: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ».
 Συνέχισαν να περπατούν, μέχρι που βρήκαν μια όαση με λίμνη όπου αποφάσισαν να κάνουν μπάνιο. Όμως αυτός που είχε φάει το χαστούκι παραλίγο να πνιγεί και ο φίλος του έσπευσε και τον έσωσε. Όταν συνήλθε, έγραψε πάνω σε μια πέτρα: «ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ»!
 Αυτός που τον είχε χαστουκίσει και στη συνέχεια του έσωσε τη ζωή, τον ρώτησε:
«Γιατί όταν σε χτύπησα το έγραψες πάνω στην άμμο και τώρα που σε έσωσα το έγραψες πάνω στην πέτρα»;

 Ο άλλος φίλος του απάντησε: «Όταν κάποιος μας πληγώνει πρέπει να το γράφουμε στην άμμο, όπου οι άνεμοι της συγνώμης μπορούν να το σβήσουν. Αλλά όταν κάποιος κάνει κάτι καλό για μάς, πρέπει να το χαράζουμε στην πέτρα, όπου κανένας άνεμος δεν μπορεί να το σβήσει»!
*

 ΓΙ’ ΑΥΤΟ: ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ…
 Μετέφερε αυτή τη φράση στους ανθρώπους που δεν ξεχνάς.
 Αν δεν την στείλεις σε κανένα, αυτό σημαίνει ότι ξεχνάς τους φίλους σου.
 ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ !!

 

Βασίλης Σακκάς

Περιστέρι 14.4.2014

(Ο κ. Βασίλης Σακκάς, π. δ/ντής Γ’ Δ/νσης Δευτ/θμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιεί διαλέξεις και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Περιστερίου, είναι επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου Μάθησης Επικοινωνίας και Συμπεριφοράς «Εξελίσσειν» (τηλ. 6974 151570), διδάκτωρ Ψυχολογίας, δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, κοινωνιολόγος και επιστημονικός συνεργάτης του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών - Μ.Δ.Δ.Ε., Α.Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.)

ΤΟ ΦΑΡΟ ΤΥΦΛΩΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΦΑΡΟΣ ΤΥΦΛΩΝ

  Το Φάρο Τυφλών Ελλάδος επισκέφθηκε το πρωί της 8.4.2014, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, προκειμένου να μεταφέρει το μήνυμα αγάπης και στήριξης όλων των Περιστεριωτών στα άτομα με προβλήματα όρασης.

 Ο Δήμαρχος Περιστερίου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο κ. Εμμανουήλ Μπασιά και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Φάρου Τυφλών, στη διάρκεια της οποίας τους εξέφρασε την πεποίθησή του να συμβάλει ακόμη περισσότερο στην αξιοπρεπή, ανεξάρτητη και πλούσια σε δραστηριότητες διαβίωσή τους.

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΤΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΟ ΤΥΦΛΩΝ

 Χαρακτηριστικά ο κ. Παχατουρίδης τόνισε, ότι: «Τα πιο δυνατά μάτια, είναι τα μάτια της ψυχής, κάτι που φαίνεται από τα έργα των εργαζομένων, τα οποία αποτελούν αξιόλογα βιομηχανικά και χρηστικά αντικείμενα». 
 Ο πρόεδρος κ. Μπασιάς εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον κ. Παχατουρίδη για την έμπρακτη στήριξη στη δημιουργικότητα των τυφλών και την ηθική και οικονομική ενίσχυσή τους.

 *Αξίζει να σημειωθεί ότι εδώ και χρόνια, ο Δήμος Περιστερίου, με εντολή του Δημάρχου, προμηθεύεται και χρησιμοποιεί προϊόντα από τα εργαστήρια του Φάρου Τυφλών, καθώς επίσης σάρωθρα, βούρτσες και σκούπες για την καθαριότητα της πόλης.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Την πρόοδο των κατασκευών επιθεώρησε ο Δήμαρχος Περιστερίου

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ

ΒΡΕΦ ΣΤΑΘΜΟΣ

 Την πρόοδο των κατασκευών του βρεφονηπιακού σταθμού Τσαλαβούτα, στο Ο.Τ. 1, επιθεώρησε στις 9.4.2014 το πρωί, ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης (φωτογραφία).

 Από την ενημέρωση που είχε ο Δήμαρχος Περιστερίου έμεινε ιδιαίτερα

ικανοποιημένος, αφού μέχρι το τέλος του Μαΐου 2014 ο Σταθμός θα έχει ολοκληρωθεί και θα έχει παραδοθεί στον Δήμο για να φιλοξενήσει τα Περιστεριωτόπουλα της περιοχής.

 Ο Δήμαρχος σε δήλωσή του τόνισε, ότι: «Σε λίγες εβδομάδες η πόλη μας θα διαθέτει έναν από τους αρτιότερους παιδικούς σταθμούς της Αττικής. Έναν παιδικό σταθμό που θα φιλοξενεί δεκάδες Περιστεριωτόπουλα, σ’ ένα περιβάλλον σύγχρονο και ιδανικό για την προσχολική αγωγή.

Το σημαντικό αυτό έργο κοινωνικής υποδομής έλειπε από τη συγκεκριμένη περιοχή, το είχαμε υποσχεθεί και υλοποιείται σήμερα με απόλυτη ποιοτική και χρονική συνέπεια».

 Στο νέο βρεφονηπιακό σταθμό τηρούνται όλες οι σύγχρονες προδιαγραφές. Εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων του, σε όλους τους χώρους υπάρχουν μεγάλα ανοίγματα και γυάλινες επιφάνειες, που εξασφαλίζουν τον απαραίτητο φυσικό φωτισμό και αερισμό, στοιχεία απολύτως απαραίτητα για την ασφάλεια και την ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ