| Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ |
alexandros
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»
ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»
Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ Περιστερίου πραγματοποιήθηκε την 28.2.2014, η κοπή της πίττας της Δημοτ. Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», στην οποία κυριάρχησε εγκαρδιότητα και αισιοδοξία για τις εκλογικές μάχες του Μαΐου.
Αρχικά απήγγειλε ένα ποίημα της η κα Βιβή Γεωργακά και στη συνέχεια χαιρέτησε ο γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Ο κ. Δημ. Βίτσας μετά τις ευχές που απηύθυνε είπε, ότι «στο πρόσωπο του υποψ. δημάρχου Φώτη Κουγιουμτζή εκφράζεται η αγωνιστικότητα και το πείσμα όλων των Ενεργών Πολιτών για την Ανατροπή στο Περιστέρι για να σταματήσουμε την μνημονική πολιτική.
Το Περιστέρι, μια παραδοσιακή λεβέντικη εργατούπολη με πολύ μεγάλα προβλήματα, πρέπει να αλλάξει ρότα, η οποία πρέπει να στηρίζεται στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, δεύτερον στην υλοποίηση προγραμμάτων για την ανάπτυξη της πόλης και τρίτον στη συμμετοχή των πολιτών που πρέπει να γίνει ουσιαστικό κομμάτι της καθημερινής ζωής της πόλης, σχετικά με την επεξεργασία, λήψη και υλοποίηση των αποφάσεων.
Επίσης στις Ευρωεκλογές πρέπει να φωνάξουμε με στεντόρεια φωνή: Φύγετε τώρα! Ήλθε η ώρα της ανατροπής στην Ελλάδα».
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Ο βουλευτής κ. Δημήτρης Στρατούλης είπε, ότι «δεν πρέπει ο Δήμος Περιστερίου να γίνει το μακρύ χέρι της μνημονιακής πολιτικής σε βάρος της ποιότητας ζωής των πολιτών του. Θέλουμε ένα Δήμο που να συσπειρώνει τους πολίτες του και να αντιστέκεται στις μνημονιακές πολιτικές.
Χαίρομαι γιατί στη μάχη των εκλογών πάμε με επί κεφαλής έναν υποψήφιο δήμαρχο τον Φώτη Κουγιουμτζή, που γνωρίζει καλά τα προβλήματα της πόλης και έχει μια εξαιρετική αγωνιστική διαδρομή».
Η βουλευτής κα Χαρά Καφαντάρη είπε στο χαιρετισμό της ότι «με συλλογικότητα και αλληλεγγύη θα αγωνιστούμε για να αποτρέψουμε τις πολιτικές που έχουν μαυρίσει τη ζωή μας και οι αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου θα πρέπει να αποτελέσουν την αρχή για τη μεγάλη ανατροπή».
ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Η συντονίστρια της Παράταξης και πρώην επί κεφαλής της, κα Σοφία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του υποψ. δημάρχου κ. Φώτη Κουγιουμτζή, που όπως είπε «αποτελεί ένα νέου τύπου μοντέλο δημάρχου, προικισμένου με εργατικότητα, αγωνιστικότητα, ευγένεια, σεμνότητα και πολλά άλλα χαρίσματα, που συνθέτουν αυτό που θέλει να δώσει η Παράταξη: Το διαφορετικό».
ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΞΑΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Ακολούθως κλήθηκε στο βήμα ο υποψ. δήμαρχος της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής, ο οποίος ανέλυσε τους στόχους και τις προτεραιότητες της Παράταξης των Ενεργών Πολιτών και το όραμά τους για την πόλη του Περιστερίου λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μας ενώνει το όριο, που λέγεται χαμογελαστός άνθρωπος» και «η επιδίωξη μας για ένα Περιστέρι ανθρώπινο και αλληλέγγυο, με τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις του Δήμου».
Εξέφρασε την πεποίθηση του ότι ο αγώνας για την επιστροφή του Δήμου Περιστερίου στους πολίτες θα είναι νικηφόρος και το Περιστέρι θα πάει ξανά Αριστερά!
Χαιρετισμούς απηύθυναν ο επί κεφαλής της Παράταξης- δημοτ. σύμβουλος κ. Αλέξης Πουλιάσης και άλλα μέλη της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ, που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, όπως οι κ.κ. Πέτυ Πέρκα, Γιάννης Τόλιος, Κωνσταντίνα Ναθαηλίδου, ο γραμματέας της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Δυτ. Αθήνας Θοδωρής Κουτσοθοδωρής κ.ά.
Την πίττα έκοψαν μαζί ο υποψ. δήμαρχος κ. Φώτης Κουγιουμτζής και ο κ. Αλέξης Πουλιάσης και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα και γλέντι με καλομαγειρευμένα σπιτικά φαγητά, που παρασκεύασαν οι γυναίκες μέλη της Παράταξης.
Επίσης παραβρέθηκαν η π. υποψ. βουλευτής κα Χρυσούλα Νικολάου, π. δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος μελών και φίλων της Παράταξης,
Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΚΩΝ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΚΩΝ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Παρουσία πλήθους εργαζομένων της Αντιπεριφέρειας, πολιτών του Περιστερίου, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης της Δυτικής Αθήνας και κοινωνικών φορέων, πραγματοποιήθηκε την 12.2.2014 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ στο Περιστέρι.
Χαρακτηριστικό της εκδήλωσης: οι «τσεκουράτες» αποστροφές για την σημερινή κατάσταση, του αντιπεριφερειάρχη κ. Κων. Παπαντωνίου, που τοποθετήθηκε ευθαρσώς και… τεμάχισε -σαν πίττα- τις επιφυλάξεις του ακροατηρίου του, ότι έχει απέναντί του έναν αυτοδιοικητικό παράγοντα με ένδυμα υποταγής, που χαϊδεύει αυτιά για να είναι αρεστός στα… «ρετιρέ». Η ομιλία του ήταν πιο κοφτερή και από το μαχαίρι με το οποίο έκοψε την πίττα!
Είπε για παράδειγμα:
«Το 2014 αναζητούμε την ελπίδα για το αύριο και την έξοδο από την κρίση. Δυστυχώς η Τρόικα- ο πολιτικός εκπρόσωπος των κρατών- μελών της Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.- συνεχώς απαιτεί. Οι θυσίες των εργαζομένων και πολιτών της ελληνικής κοινωνίας δεν έχουν τέλος. Είμαστε όλοι με την πλάτη στον τοίχο! Συνθλίβονται οικονομικά και κοινωνικά οι χαμηλές και μεσαίες κοινωνικές τάξεις στην Ελλάδα. Η νέα φτώχεια, η ανεργία και η εξαθλίωση διαρκώς μεγαλώνουν, οι επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη και ο οχετός της διαφθοράς στα προηγούμενα χρόνια δεν έχει μέτρο σύγκρισης.
Τεράστια η ευθύνη ορισμένων πολιτικών, που δειλά - δειλά επανεμφανίζονται στο πολιτικό προσκήνιο και προσπαθούν να καθοδηγήσουν τις εξελίξεις εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών τον Μάιο
ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΟ.
Αν λοιπόν αναζητείται η ελπίδα και η έξοδος για το 2014, η απάντηση είναι: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί! Δεν χρειάζεται προστάτες και καθοδηγητές, αρκεί να συνειδητοποιήσει την αυτοτέλεια της, την ανεξαρτησία της, τη δύναμη της, τις αξίες της. Μια δύναμη που πηγάζει από τον ίδιο το λαό, την τοπική κοινότητα, τη συμμετοχή στο καθημερινό πρόβλημα, την παρουσία δίπλα στον πολίτη, την αλληλεγγύη και την κοινωνική προσφορά».
*
Η εκδήλωση ξεκίνησε με έντεχνα μουσικά κομμάτια, που εκτέλεσε η Φιλαρμονική του Δήμου Περιστερίου και ακολούθως ευλόγησε την πίττα ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ο οποίος απηύθυνε ευχές.
ΤΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου, που ήταν ο κύριος ομιλητής είπε μεταξύ άλλων, ότι:
«Η διάλυση της δημόσιας διοίκησης και κατ΄επέκταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης και τα πισώπλατα μαχαιρώματα με επιθέσεις, με όποιο πρόσχημα ή επίκληση κι αν γίνονται, είναι μονόδρομος επικίνδυνος και δεν μπορεί να περάσει.
Πέρασαν ήδη τρία ολόκληρα χρόνια και σε μερικούς μήνες ολοκληρώνεται αυτή η διαδρομή. Απαιτείται λοιπόν, απολογισμός και δημόσια λογοδοσία για την αξιολόγηση του έργου και των δράσεων:
Με τις επτά Υπηρεσίες που λειτουργούν στην Αντιπεριφέρεια πορευτήκαμε την τριετία 2011-2014 και πραγματοποιήσαμε έργο. Παρά τις συνεχείς περικοπές και τις ελλείψεις σε όλα τα επίπεδα, εργαστήκαμε όλοι μαζί, για την εξυπηρέτηση του πολίτη, την προστασία της δημόσιας υγείας, το περιβάλλον, την πολιτική προστασία, την υλοποίηση δράσεων πολιτιστικών, κοινωνικών, αλληλεγγύης κ.ά.
ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΑΝ 755.535 ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Στον τομέα της εξυπηρέτησης του πολίτη, διεκπεραιώθηκαν 755.535 υποθέσεις από τη Δ/νση Μεταφορών (χορηγήσεις αδειών οδήγησης, αδειών κυκλοφορίας, άδειες ίδρυσης – λειτουργίας επιχειρήσεων, άδειες άσκησης επαγγέλματος κτλ.) και έγιναν 1.400 έλεγχοι, που αφορούσαν σε επιχειρήσεις, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λπ.
Εξετάστηκαν 3.524 πολίτες από την Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών (Δ.Ι.Ε.). Διεκπεραιώθηκαν 1.780 υποθέσεις από τη Δ/νση Οικονομικού, που αφορούσαν διενέργειες διαγωνισμών, συμβάσεις, αποφάσεις και εισηγήσεις. Υλοποιήθηκαν 25.000 διοικητικές πράξεις (έγγραφα- αποφάσεις- εγκρίσεις) από τη Δ/νση Ανάπτυξης και διενεργήθηκαν 3.400 έλεγχοι που αφορούσαν σε μεταποιητικές μονάδες, αγορανομικούς ελέγχους, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λ.π.
Στη Δ/νση Ανάπτυξης απευθύνθηκαν 20.000 πολίτες για διεκπεραίωση υποθέσεών τους και 6.300 πολίτες στη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.
ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 120 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ
Στον τομέα των Τεχνικών Έργων: Προγραμματίστηκαν, σχεδιάστηκαν, δημοπρατήθηκαν, εκτελούνται έργα στη Δυτική Αθήνα που αφορούν υποδομές κοινωνικής πολιτικής, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αθλητισμού, πολιτικής προστασίας, μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 120.000.000 ευρώ.
(Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων στο Άλσος Περιστερίου, το Κολυμβητήριο Λόφου, το κλειστό Γυμναστήριο, τον βρεφονηπιακό σταθμό στην περιοχή Τσαλαβούτα κ.ά.)
Στον τομέα της κοινωνικής μέριμνας: Χορηγήθηκαν διατροφικά επιδόματα ύψους 9.382.205 ευρώ σε 720 δικαιούχους νεφροπαθείς και μεταμοσχευμένους. Διενεργήθηκαν 3.000 εμβολιασμοί από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και 25.173 εμβόλια διατέθηκαν σε άλλους φορείς. Διατέθηκαν 19.804 δελτία μετακίνησης σε Άτομα με Αναπηρίες. Δόθηκε οικονομική ενίσχυση σε έξι ιδρύματα της περιοχής ύψους 407.000 ευρώ, επιχορηγήθηκαν φιλανθρωπικά σωματεία με συνολικό ποσό 2.454.900 ευρώ και στηρίχτηκε η λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας (ΚΕΠΕΝ) με 117.000 ευρώ.
Διατέθηκαν συνολικά 25 τόνοι τροφίμων (ζυμαρικά, ρύζι, ελαιόλαδο, φέτα, γραβιέρα) σε 10.000 απόρους και δικαιούχους φορείς (Δήμους, Μητροπόλεις, συλλόγους κ.ά.), μια δράση που συντονίστηκε από τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.
Επίσης υπήρξε άμεση λειτουργία επιτροπών για την επαναχορήγηση ρεύματος σε νοικοκυριά που είχε διακοπεί.
ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΑΝ 33.800 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ
Στον τομέα της προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος διενεργήθηκαν από τη Δ/νση Υγειονομικού Ελέγχου & Περιβάλλοντος 33.800 υγειονομικοί έλεγχοι, έλεγχοι αδειών καταστημάτων, καταλληλότητας χώρων παροχής συσσιτίων, σχολείων, κλινικών, κοιμητηρίων. Πραγματοποιήθηκαν δειγματοληψίες νερού και 22 ψεκασμοί για τον ιό του Δυτικού Νείλου κ.ά.
Στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας έλαβαν χώρα 17 συνεδριάσεις του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας και υπήρξε συντονισμός και συνεργασία με τους δήμους, εκπροσώπους φορέων, εθελοντικές οργανώσεις για την καλύτερη ετοιμότητα και αντιμετώπιση φαινομένων, αλλά και άμεση καταγραφή και αποτίμηση των ζημιών από πλημμύρες για την αποζημίωση των πληγέντων.
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Το 2014 είναι η ώρα της στροφής με οδηγό την Περιφέρεια, το Δήμο, τους τοπικούς φορείς, την τοπική κοινωνία και συνοδηγό το εργατικό κίνημα, το συνδικαλιστικό κίνημα, τους εργαζομένους.
Επιβάλλεται να πληρώσουν όσοι μέσα από την διαπλοκή και τη διαφθορά είτε στο πολιτικό επίπεδο, είτε στο επιχειρηματικό, είτε στη δημόσια διοίκηση ευθύνoνται για τη σημερινή κατάσταση!
Επιβάλλεται η άμεση ανακατανομή του εθνικού εισοδήματος υπέρ των ευπαθών ομάδων, των χαμηλών και μεσαίων εισοδηματικών τάξεων. Επιβάλλεται η ανάπτυξη ενός εθνικού σχεδίου με κοινωνική συμφωνία και ανθρώπινο πρόσωπο. Χρειάζεται μια καινούρια αρχή, ένα νέο όραμα και πάνω από όλα συλλογική προσπάθεια».
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση βαλκανικών χορών από το Ελληνικό Κέντρο Λαογραφικών Μελετών (ΕΛΚΕΛΑΜ).
*
Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Αττικής κ. Νίκος Ανδρουλακάκης, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής κ. Κώστας Καράμπελας, οι δήμαρχοι: Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, Ιλίου κ. Νίκος Ζενέτος, Αιγάλεω κ. Χρήστος Καρδαράς, Αγ. Βαρβάρας κ. Γιώργος Καπλάνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Δυτικής Αθήνας κ.κ. Βασίλης Γιαννακάκος, Ιωάννα Πανταλάκη-Ανδριανοπούλου, Γεωργία Ερμίδου, Στέλιος Μαριδάκης, ο Πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Μποζίκας, ο γεν. γραμματέας του ΑΣΔΑ κ.. Παν. Μπιτούνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι κ.κ. Κ. Αθανασόπουλος, Α. Μαντζιώκα, Γ. Καμμένος, Κ. Διάκος, Μ. Γιομπαζολιάς κ.ά.
Από πλευράς Περιστερίου παραβρέθηκαν, οι αντ/ρχοι κ.κ. Τσιώτα Μάρκου Μαίρη και Αρβανίτης Θεόδωρος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους», κ. Δημ. Κελάφας, ο πολιτευτής Β’ Αθήνας των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» κ. Μιχ. Κακλαμάνος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αβραμίδης Σάββας, Δημητρίου Αθανάσιος, Κανέλλος Στέλιος, Κορόγιαννη Πολυξένη, Πλέστης Αλέξανδρος, Φουντά Παρασκευή κ.ά., ο τ. δήμαρχος Περιστερίου κ. Θεόδ. Δημητρακόπουλος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι Μαζί» κ. Γιώργος Βαθιώτης, ο πρόεδρος της 6ης Λαϊκής Αγοράς Αθηνών κ. Γιάννης Δημητρίου, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου του Ε.Ε.Σ. κ. Εγγλέζος Ευστράτιος, η πρόεδρος του Συλλόγου «Η Ελπίδα» κα Αικ. Κατσανάκη, ο πρόεδρος του Συλλόγου Α.μεΑ. Δυτ.Τομέα «Γέφυρα Ζωής»κ. Γουράνιος Διονύσης, ο πρόεδρος Συλλόγου Μεσσηνίων Δυτ. Αττικής κ. Γιώργος Πανόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου κ. Δροσάκης Μανώλης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Μαρκόβας Γιώργος και η γενική γραμματέας του Συλλόγου κα Βασιλική Μαλλιοστάθη, από το Σύλλογο Κρητών Περιστερίου οι κ.κ. Εμμ. Προτζάκης και Αριστόδ. Σταματάκης, από την Ένωση Ποντίων Περιστερίου η κα Αθανασιάδου Ιωάννα, από την Εθελοντική Ομάδα ΚΙΠΟΔΑ ο κ. Παν. Μαργαρώνης κ.ά.
Επίσης παραβρέθηκαν δημοτ. σύμβουλοι Δήμων, γεν. δ/ντές Υπηρεσιών των Περιφερειών, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, ενώσεων και φορέων της Δυτ. Αθήνας.
Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ
Ξεκίνησαν ανεπίσημα, εν όψει των Δημοτικών Εκλογών της 18ης Μαΐου 2014 και βρίσκονται σε ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ για τη συγκρότηση των Συνδυασμών, από τις πέντε Παρατάξεις, που θα διεκδικήσουν την ψήφο των Περιστεριωτών
ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ ΓΙΟΡΤΑΣΘΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΕΤΕΙΟΣ

Με λαμπρότητα γιορτάσθηκε η Εθνική μας επέτειος
Κ.Ε.Π. ΥΓΕΙΑΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Κ.Ε.Π. Υγείας θα λειτουργήσει στο Δήμο Περιστερίου
ΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ 80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Με μια σπουδαία εναρκτήρια εκδήλωση τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, η Δημοτική Αρχή τίμησε την
80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
του Δήμου Περιστερίου. Το πρόγραμμα περιλάμβανε απονομή τιμητικών πλακετών σε πρώην Δήμαρχους, καλλιτεχνικό πρόγραμμα και συναυλία με το Δημήτρη Μπάση
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Ο πιο αξιοζήλευτος για το σφρίγος και τη νεανική του αισθητική… υπερήλικας της ελληνικής επικράτειας: Ο Δήμος Περιστερίου, που η «γέννησή» του επισημοποιήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1934, γιόρτασε τα 80χρονα γενέθλιά του, με μια σπουδαία σε διοργάνωση και συμμετοχή κόσμου εναρκτήρια εκδήλωση, το βράδυ της 18.1.2014, στο Άλσος Περιστερίου.
Η επετειακή αυτή εκδήλωση ήταν η πρώτη από μια σειρά πρωτότυπων σε σύλληψη και λαμπρότητα εκδηλώσεων τιμής και μνήμης για το Δήμο μας -δημιούργημα προσφυγικού μόχθου κυρίως- που προγραμματίζει να διοργανώσει η Δημοτική Αρχή μέχρι το τέλος του 2014.
Το Περιστέρι, ένας Δήμος που από της ίδρυσής του θρηνούσε νεκρούς από θεομηνίες και πλημμύρες, έφθασε με τη συμβολή προσωπικοτήτων -που τιμήθηκαν στη γιορτή γενεθλίων του Δήμου- να προκαλεί… κοσμοπλημμύρες, όπως αυτή της 18.1.2014 στο Εκθεσιακό Κέντρο.
Το Περιστέρι, ένας Δήμος που αναγεννήθηκε και μεταμορφώθηκε από καταφύγιο προσφύγων, οι οποίοι ζούσαν βγάζοντας από τα σπλάχνα του κάρβουνο, σε έναν υποδειγματικό Δήμο, που στο υπέδαφός του σήμερα διαθέτει σύγχρονες σήραγγες, μέσα στις οποίες οι συρμοί του Μετρό απαλείφουν, όλο και περισσότερο από τη μνήμη, το μίζερο και σκληρό παρελθόν.
Αυτό το τόνισε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στην ομιλία του και πραγματικά η επιλογή της γενέθλιας γιορτής πάνω ακριβώς από τον τόπο που οι Περιστεριώτες ανάλωσαν την ικμάδα τους. ήταν ό,τι το πιο επιτυχημένο της διοργάνωσης!
Η εκδήλωση σημαδεύτηκε με παρουσίες προσωπικοτήτων, οι οποίες στις περασμένες δεκαετίες πρωταγωνίστησαν στην εξελικτική πορεία του Περιστερίου. Συνέθεσαν στη γενέθλια βραδιά ένα τεράστιο… Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του οποίου έχουν περάσει στην αθανασία, χάρη στην προσφορά τους -και τις σελίδες των Πρακτικών- άνθρωποι που η σκιά, ο αγώνας και η συμβολή τους συνθέτουν όλα όσα απολαμβάνουμε σήμερα.
Ο κατάλογος των παρόντων επισήμων και ανεπισήμων -πλην… Λακεδαιμονίων- είναι ατελείωτος. Θα σημειώσουμε σαν κορυφαίο, λόγω της έμπρακτης αγάπης και στήριξής τους στην ουσιαστική μετεξέλιξη του Δήμου μας, την παρουσία του περιφερειάρχη κ. Γιάννη Σγουρού, αλλά και του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Κων. Παπαντωνίου.
Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε όμως και το κλίμα συγκίνησης των απλών υπερήλικων δημοτών, που πέρασε από τα μάτια τους όλο το φάσμα της ανάπτυξης του Περιστερίου. Δημότες που απόλαυσαν το τελετουργικό και καλλιτεχνικό πρόγραμμα με ευλάβεια, θα λέγαμε μεταφορικά, όση αυτή μπορεί να περιγραφεί από την επιδοκιμασία και υπερηφάνεια που εκδήλωναν εμφαντικά, μέχρι το ζεστό τους χειροκρότημα με τα μισοφαγωμένα από τη δουλειά δάκτυλα των χεριών τους, τα οποία έκρυβαν επιμελώς.
Στη αρχή της εκδήλωσης οι τυμπανιστές - μέλη της Δημοτικής Φιλαρμονικής έκαναν μια επίδειξη με τα κρουστά, μια συμβολική ίσως παρουσίαση του 80χρονου… καλπασμού του Περιστερίου στον εκσυγχρονισμό. Και στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο με θέμα «Περιστέρι: Πορεία στο χρόνο».
ΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΙΜΗΣΕ ΤΗΝ 80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Με μια σπουδαία εναρκτήρια εκδήλωση τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, η Δημοτική Αρχή τίμησε την 80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ του Δήμου Περιστερίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση χρηματοδότησης της Βιοκλιματικής Ανάπλασης της 1ης παιδικής Χαράς, προϋπολογισμού 1.228.831 €
58

Την πρώτη της ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση πραγματοποίησε στο Περιστέρι η "Πρωτοβουλία των 58"
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ» ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ
Στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους»
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ» ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
-
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
Την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, εγκαινίασε ουσιαστικά ο υποψήφιος δήμαρχος ο κ. Δημ. Κελάφας, στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξής του «Περιστέρι για Όλους» στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, στις 26.1.2014, με την ομιλία του στην οποία κυριάρχησε το κάλεσμα ενότητας και ανατροπής.
Με σύνθημα «Φέρνουμε πίσω την ελπίδα», απηύθυνε μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στους φίλους του πολίτες του Περιστερίου που παραβρέθηκαν στο χώρο του Κέντρου και την πλατεία έξω από το Δημαρχείο.
ΚΡΑΤΟΣ - ΔΙΩΚΤΗΣ
Στην ομιλία του ο κ. Δημήτρης Κελάφας άσκησε έντονη κριτική στα πεπραγμένα της δημοτικής αρχής στα τελευταία χρόνια στο Περιστέρι, αλλά και στα μνημόνια και στην πολιτική της κυβέρνησης.
Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε «ένα κράτος, που αντί να έρχεται σαν αρωγός, ουσιαστικά είναι διώκτης» και επίσης στις δυνατότητες που μπορεί να αναπτύξει ο Δήμος, προκειμένου να ανακουφιστούν οι πολίτες του Περιστερίου από τα προβλήματα που τους δημιουργούν τα αλλεπάλληλα αντικοινωνικά μέτρα.
Τη δράση αυτή ανέδειξε σαν έναν από τους βασικούς άξονες του προγράμματος της Παράταξής του, επισημαίνοντας την ανάγκη στήριξης των πολιτών από τη δημοτική αρχή με μέτρα κοινωνικής πολιτικής. «Στο Περιστέρι κανείς δεν πρέπει να μείνει μόνος του απέναντι στην κρίση», όπως δήλωσε.













