• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros

ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΤΗΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ»

Στην κατάμεστη από κόσμο αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ Περιστερίου πραγματοποιήθηκε την 28.2.2014, η κοπή της πίττας της Δημοτ. Παράταξης «Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι», στην οποία κυριάρχησε εγκαρδιότητα και αισιοδοξία για τις εκλογικές μάχες του Μαΐου.

Αρχικά απήγγειλε ένα ποίημα της η κα Βιβή Γεωργακά και στη συνέχεια χαιρέτησε ο γραμματέας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Ο κ. Δημ. Βίτσας μετά τις ευχές που απηύθυνε είπε, ότι «στο πρόσωπο του υποψ. δημάρχου Φώτη Κουγιουμτζή εκφράζεται η αγωνιστικότητα και το πείσμα όλων των Ενεργών Πολιτών για την Ανατροπή στο Περιστέρι για να σταματήσουμε την μνημονική πολιτική.

Το Περιστέρι, μια παραδοσιακή λεβέντικη εργατούπολη με πολύ μεγάλα προβλήματα, πρέπει να αλλάξει ρότα, η οποία πρέπει να στηρίζεται στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, δεύτερον στην υλοποίηση προγραμμάτων για την ανάπτυξη της πόλης και τρίτον στη συμμετοχή των πολιτών που πρέπει να γίνει ουσιαστικό κομμάτι της καθημερινής ζωής της πόλης, σχετικά με την επεξεργασία, λήψη και υλοποίηση των αποφάσεων.

Επίσης στις Ευρωεκλογές πρέπει να φωνάξουμε με στεντόρεια φωνή: Φύγετε τώρα! Ήλθε η ώρα της ανατροπής στην Ελλάδα».

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ

Ο βουλευτής κ. Δημήτρης Στρατούλης είπε, ότι «δεν πρέπει ο Δήμος Περιστερίου να γίνει το μακρύ χέρι της μνημονιακής πολιτικής σε βάρος της ποιότητας ζωής των πολιτών του. Θέλουμε ένα Δήμο που να συσπειρώνει τους πολίτες του και να αντιστέκεται στις μνημονιακές πολιτικές.

Χαίρομαι γιατί στη μάχη των εκλογών πάμε με επί κεφαλής έναν υποψήφιο δήμαρχο τον Φώτη Κουγιουμτζή, που γνωρίζει καλά τα προβλήματα της πόλης και έχει μια εξαιρετική αγωνιστική διαδρομή».

Η βουλευτής κα Χαρά Καφαντάρη είπε στο χαιρετισμό της ότι «με συλλογικότητα και αλληλεγγύη θα αγωνιστούμε για να αποτρέψουμε τις πολιτικές που έχουν μαυρίσει τη ζωή μας και οι αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου θα πρέπει να αποτελέσουν την αρχή για τη μεγάλη ανατροπή».

ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Η συντονίστρια της Παράταξης και πρώην επί κεφαλής της, κα Σοφία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του υποψ. δημάρχου κ. Φώτη Κουγιουμτζή, που όπως είπε «αποτελεί ένα νέου τύπου μοντέλο δημάρχου, προικισμένου με εργατικότητα, αγωνιστικότητα, ευγένεια, σεμνότητα και πολλά άλλα χαρίσματα, που συνθέτουν αυτό που θέλει να δώσει η Παράταξη: Το διαφορετικό».

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΞΑΝΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Ακολούθως κλήθηκε στο βήμα ο υποψ. δήμαρχος της Παράταξης κ. Φώτης Κουγιουμτζής, ο οποίος ανέλυσε τους στόχους και τις προτεραιότητες της Παράταξης των Ενεργών Πολιτών και το όραμά τους για την πόλη του Περιστερίου λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μας ενώνει το όριο, που λέγεται χαμογελαστός άνθρωπος» και «η επιδίωξη μας για ένα Περιστέρι ανθρώπινο και αλληλέγγυο, με τη συμμετοχή των πολιτών στις αποφάσεις του Δήμου».

Εξέφρασε την πεποίθηση του ότι ο αγώνας για την επιστροφή του Δήμου Περιστερίου στους πολίτες θα είναι νικηφόρος και το Περιστέρι θα πάει ξανά Αριστερά!

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο επί κεφαλής της Παράταξης- δημοτ. σύμβουλος κ. Αλέξης Πουλιάσης και άλλα μέλη της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ, που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, όπως οι κ.κ. Πέτυ Πέρκα, Γιάννης Τόλιος, Κωνσταντίνα Ναθαηλίδου, ο γραμματέας της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Δυτ. Αθήνας Θοδωρής Κουτσοθοδωρής κ.ά.

Την πίττα έκοψαν μαζί ο υποψ. δήμαρχος κ. Φώτης Κουγιουμτζής και ο κ. Αλέξης Πουλιάσης και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνικό πρόγραμμα και γλέντι με καλομαγειρευμένα σπιτικά φαγητά, που παρασκεύασαν οι γυναίκες μέλη της Παράταξης.

Επίσης παραβρέθηκαν η π. υποψ. βουλευτής κα Χρυσούλα Νικολάου, π. δημοτικοί και κοινοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι συλλόγων και πλήθος μελών και φίλων της Παράταξης,

Δ.Λ. - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

«Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ», ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΚΩΝ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Παρουσία πλήθους εργαζομένων της Αντιπεριφέρειας, πολιτών του Περιστερίου, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης της Δυτικής Αθήνας και κοινωνικών φορέων, πραγματοποιήθηκε την 12.2.2014 η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αθήνας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΚΥΒΕ στο Περιστέρι.

Χαρακτηριστικό της εκδήλωσης: οι «τσεκουράτες» αποστροφές για την σημερινή κατάσταση, του αντιπεριφερειάρχη κ. Κων. Παπαντωνίου, που τοποθετήθηκε ευθαρσώς και… τεμάχισε -σαν πίττα- τις επιφυλάξεις του ακροατηρίου του, ότι έχει απέναντί του έναν αυτοδιοικητικό παράγοντα με ένδυμα υποταγής, που χαϊδεύει αυτιά για να είναι αρεστός στα… «ρετιρέ». Η ομιλία του ήταν πιο κοφτερή και από το μαχαίρι με το οποίο έκοψε την πίττα!

Είπε για παράδειγμα:

«Το 2014 αναζητούμε την ελπίδα για το αύριο και την έξοδο από την κρίση. Δυστυχώς η Τρόικα- ο πολιτικός εκπρόσωπος των κρατών- μελών της Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.- συνεχώς απαιτεί. Οι θυσίες των εργαζομένων και πολιτών της ελληνικής κοινωνίας δεν έχουν τέλος. Είμαστε όλοι με την πλάτη στον τοίχο! Συνθλίβονται οικονομικά και κοινωνικά οι χαμηλές και μεσαίες κοινωνικές τάξεις στην Ελλάδα. Η νέα φτώχεια, η ανεργία και η εξαθλίωση διαρκώς μεγαλώνουν, οι επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη και ο οχετός της διαφθοράς στα προηγούμενα χρόνια δεν έχει μέτρο σύγκρισης.

Τεράστια η ευθύνη ορισμένων πολιτικών, που δειλά - δειλά επανεμφανίζονται στο πολιτικό προσκήνιο και προσπαθούν να καθοδηγήσουν τις εξελίξεις εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών τον Μάιο

ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΟ.

Αν λοιπόν αναζητείται η ελπίδα και η έξοδος για το 2014, η απάντηση είναι: Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί! Δεν χρειάζεται προστάτες και καθοδηγητές, αρκεί να συνειδητοποιήσει την αυτοτέλεια της, την ανεξαρτησία της, τη δύναμη της, τις αξίες της. Μια δύναμη που πηγάζει από τον ίδιο το λαό, την τοπική κοινότητα, τη συμμετοχή στο καθημερινό πρόβλημα, την παρουσία δίπλα στον πολίτη, την αλληλεγγύη και την κοινωνική προσφορά».

*

Η εκδήλωση ξεκίνησε με έντεχνα μουσικά κομμάτια, που εκτέλεσε η Φιλαρμονική του Δήμου Περιστερίου και ακολούθως ευλόγησε την πίττα ο σεβ. Μητροπολίτης Περιστερίου κ.κ. Χρυσόστομος, ο οποίος απηύθυνε ευχές.

ΤΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Κων. Παπαντωνίου, που ήταν ο κύριος ομιλητής είπε μεταξύ άλλων, ότι:

«Η διάλυση της δημόσιας διοίκησης και κατ΄επέκταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης και τα πισώπλατα μαχαιρώματα με επιθέσεις, με όποιο πρόσχημα ή επίκληση κι αν γίνονται, είναι μονόδρομος επικίνδυνος και δεν μπορεί να περάσει.

Πέρασαν ήδη τρία ολόκληρα χρόνια και σε μερικούς μήνες ολοκληρώνεται αυτή η διαδρομή. Απαιτείται λοιπόν, απολογισμός και δημόσια λογοδοσία για την αξιολόγηση του έργου και των δράσεων:

Με τις επτά Υπηρεσίες που λειτουργούν στην Αντιπεριφέρεια πορευτήκαμε την τριετία 2011-2014 και πραγματοποιήσαμε έργο. Παρά τις συνεχείς περικοπές και τις ελλείψεις σε όλα τα επίπεδα, εργαστήκαμε όλοι μαζί, για την εξυπηρέτηση του πολίτη, την προστασία της δημόσιας υγείας, το περιβάλλον, την πολιτική προστασία, την υλοποίηση δράσεων πολιτιστικών, κοινωνικών, αλληλεγγύης κ.ά.

ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΑΝ 755.535 ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Στον τομέα της εξυπηρέτησης του πολίτη, διεκπεραιώθηκαν 755.535 υποθέσεις από τη Δ/νση Μεταφορών (χορηγήσεις αδειών οδήγησης, αδειών κυκλοφορίας, άδειες ίδρυσης – λειτουργίας επιχειρήσεων, άδειες άσκησης επαγγέλματος κτλ.) και έγιναν 1.400 έλεγχοι, που αφορούσαν σε επιχειρήσεις, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λπ.

Εξετάστηκαν 3.524 πολίτες από την Δευτεροβάθμια Ιατρική Επιτροπή εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών (Δ.Ι.Ε.). Διεκπεραιώθηκαν 1.780 υποθέσεις από τη Δ/νση Οικονομικού, που αφορούσαν διενέργειες διαγωνισμών, συμβάσεις, αποφάσεις και εισηγήσεις. Υλοποιήθηκαν 25.000 διοικητικές πράξεις (έγγραφα- αποφάσεις- εγκρίσεις) από τη Δ/νση Ανάπτυξης και διενεργήθηκαν 3.400 έλεγχοι που αφορούσαν σε μεταποιητικές μονάδες, αγορανομικούς ελέγχους, ελέγχους κατόπιν καταγγελίας κ.λ.π.

Στη Δ/νση Ανάπτυξης απευθύνθηκαν 20.000 πολίτες για διεκπεραίωση υποθέσεών τους και 6.300 πολίτες στη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.

ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 120 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ

Στον τομέα των Τεχνικών Έργων: Προγραμματίστηκαν, σχεδιάστηκαν, δημοπρατήθηκαν, εκτελούνται έργα στη Δυτική Αθήνα που αφορούν υποδομές κοινωνικής πολιτικής, περιβάλλοντος, πολιτισμού, αθλητισμού, πολιτικής προστασίας, μεταφορών, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 120.000.000 ευρώ.

(Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων στο Άλσος Περιστερίου, το Κολυμβητήριο Λόφου, το κλειστό Γυμναστήριο, τον βρεφονηπιακό σταθμό στην περιοχή Τσαλαβούτα κ.ά.)

Στον τομέα της κοινωνικής μέριμνας: Χορηγήθηκαν διατροφικά επιδόματα ύψους 9.382.205 ευρώ σε 720 δικαιούχους νεφροπαθείς και μεταμοσχευμένους. Διενεργήθηκαν 3.000 εμβολιασμοί από τη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και 25.173 εμβόλια διατέθηκαν σε άλλους φορείς. Διατέθηκαν 19.804 δελτία μετακίνησης σε Άτομα με Αναπηρίες. Δόθηκε οικονομική ενίσχυση σε έξι ιδρύματα της περιοχής ύψους 407.000 ευρώ, επιχορηγήθηκαν φιλανθρωπικά σωματεία με συνολικό ποσό 2.454.900 ευρώ και στηρίχτηκε η λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας (ΚΕΠΕΝ) με 117.000 ευρώ.

Διατέθηκαν συνολικά 25 τόνοι τροφίμων (ζυμαρικά, ρύζι, ελαιόλαδο, φέτα, γραβιέρα) σε 10.000 απόρους και δικαιούχους φορείς (Δήμους, Μητροπόλεις, συλλόγους κ.ά.), μια δράση που συντονίστηκε από τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής.

Επίσης υπήρξε άμεση λειτουργία επιτροπών για την επαναχορήγηση ρεύματος σε νοικοκυριά που είχε διακοπεί.

ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΗΚΑΝ 33.800 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ

Στον τομέα της προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος διενεργήθηκαν από τη Δ/νση Υγειονομικού Ελέγχου & Περιβάλλοντος 33.800 υγειονομικοί έλεγχοι, έλεγχοι αδειών καταστημάτων, καταλληλότητας χώρων παροχής συσσιτίων, σχολείων, κλινικών, κοιμητηρίων. Πραγματοποιήθηκαν δειγματοληψίες νερού και 22 ψεκασμοί για τον ιό του Δυτικού Νείλου κ.ά.

Στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας έλαβαν χώρα 17 συνεδριάσεις του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας και υπήρξε συντονισμός και συνεργασία με τους δήμους, εκπροσώπους φορέων, εθελοντικές οργανώσεις για την καλύτερη ετοιμότητα και αντιμετώπιση φαινομένων, αλλά και άμεση καταγραφή και αποτίμηση των ζημιών από πλημμύρες για την αποζημίωση των πληγέντων.

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Το 2014 είναι η ώρα της στροφής με οδηγό την Περιφέρεια, το Δήμο, τους τοπικούς φορείς, την τοπική κοινωνία και συνοδηγό το εργατικό κίνημα, το συνδικαλιστικό κίνημα, τους εργαζομένους.

Επιβάλλεται να πληρώσουν όσοι μέσα από την διαπλοκή και τη διαφθορά είτε στο πολιτικό επίπεδο, είτε στο επιχειρηματικό, είτε στη δημόσια διοίκηση ευθύνoνται για τη σημερινή κατάσταση!

Επιβάλλεται η άμεση ανακατανομή του εθνικού εισοδήματος υπέρ των ευπαθών ομάδων, των χαμηλών και μεσαίων εισοδηματικών τάξεων. Επιβάλλεται η ανάπτυξη ενός εθνικού σχεδίου με κοινωνική συμφωνία και ανθρώπινο πρόσωπο. Χρειάζεται μια καινούρια αρχή, ένα νέο όραμα και πάνω από όλα συλλογική προσπάθεια».

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση βαλκανικών χορών από το Ελληνικό Κέντρο Λαογραφικών Μελετών (ΕΛΚΕΛΑΜ).

*

Παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο αντιπεριφερειάρχης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Αττικής κ. Νίκος Ανδρουλακάκης, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής κ. Κώστας Καράμπελας, οι δήμαρχοι: Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, Ιλίου κ. Νίκος Ζενέτος, Αιγάλεω κ. Χρήστος Καρδαράς, Αγ. Βαρβάρας κ. Γιώργος Καπλάνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Δυτικής Αθήνας κ.κ. Βασίλης Γιαννακάκος, Ιωάννα Πανταλάκη-Ανδριανοπούλου, Γεωργία Ερμίδου, Στέλιος Μαριδάκης, ο Πρόεδρος του ΑΣΔΑ κ. Ανδρέας Μποζίκας, ο γεν. γραμματέας του ΑΣΔΑ κ.. Παν. Μπιτούνης, οι περιφερειακοί σύμβουλοι κ.κ. Κ. Αθανασόπουλος, Α. Μαντζιώκα, Γ. Καμμένος, Κ. Διάκος, Μ. Γιομπαζολιάς κ.ά.

Από πλευράς Περιστερίου παραβρέθηκαν, οι αντ/ρχοι κ.κ. Τσιώτα Μάρκου Μαίρη και Αρβανίτης Θεόδωρος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους», κ. Δημ. Κελάφας, ο πολιτευτής Β’ Αθήνας των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» κ. Μιχ. Κακλαμάνος, οι δημοτ. σύμβουλοι κ.κ. Αβραμίδης Σάββας, Δημητρίου Αθανάσιος, Κανέλλος Στέλιος, Κορόγιαννη Πολυξένη, Πλέστης Αλέξανδρος, Φουντά Παρασκευή κ.ά., ο τ. δήμαρχος Περιστερίου κ. Θεόδ. Δημητρακόπουλος, ο επί κεφαλής της Παράταξης «Περιστέρι Μαζί» κ. Γιώργος Βαθιώτης, ο πρόεδρος της 6ης Λαϊκής Αγοράς Αθηνών κ. Γιάννης Δημητρίου, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Περιστερίου του Ε.Ε.Σ. κ. Εγγλέζος Ευστράτιος, η πρόεδρος του Συλλόγου «Η Ελπίδα» κα Αικ. Κατσανάκη, ο πρόεδρος του Συλλόγου Α.μεΑ. Δυτ.Τομέα «Γέφυρα Ζωής»κ. Γουράνιος Διονύσης, ο πρόεδρος Συλλόγου Μεσσηνίων Δυτ. Αττικής κ. Γιώργος Πανόπουλος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Τριτέκνων Περιστερίου κ. Δροσάκης Μανώλης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Περιστερίου κ. Μαρκόβας Γιώργος και η γενική γραμματέας του Συλλόγου κα Βασιλική Μαλλιοστάθη, από το Σύλλογο Κρητών Περιστερίου οι κ.κ. Εμμ. Προτζάκης και Αριστόδ. Σταματάκης, από την Ένωση Ποντίων Περιστερίου η κα Αθανασιάδου Ιωάννα, από την Εθελοντική Ομάδα ΚΙΠΟΔΑ ο κ. Παν. Μαργαρώνης κ.ά.

Επίσης παραβρέθηκαν δημοτ. σύμβουλοι Δήμων, γεν. δ/ντές Υπηρεσιών των Περιφερειών, εκπρόσωποι Ομοσπονδιών, ενώσεων και φορέων της Δυτ. Αθήνας.

Δ.Λ. – ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ


Ξεκίνησαν ανεπίσημα, εν όψει των Δημοτικών Εκλογών της 18ης Μαΐου 2014 και βρίσκονται σε ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ για τη συγκρότηση των Συνδυασμών, από τις πέντε Παρατάξεις, που θα διεκδικήσουν την ψήφο των Περιστεριωτών


xarths

Με λαμπρότητα γιορτάσθηκε η Εθνική μας επέτειος


xarths

Κ.Ε.Π. Υγείας θα λειτουργήσει στο Δήμο Περιστερίου

Με μια σπουδαία εναρκτήρια εκδήλωση τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, η Δημοτική Αρχή τίμησε την

80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

του Δήμου Περιστερίου. Το πρόγραμμα περιλάμβανε απονομή τιμητικών πλακετών σε πρώην Δήμαρχους, καλλιτεχνικό πρόγραμμα και συναυλία με το Δημήτρη Μπάση

  Ο πιο αξιοζήλευτος για το σφρίγος και τη νεανική του αισθητική… υπερήλικας της ελληνικής επικράτειας: Ο Δήμος Περιστερίου, που η «γέννησή» του επισημοποιήθηκε στις 18 Ιανουαρίου 1934, γιόρτασε τα 80χρονα γενέθλιά του, με μια σπουδαία σε διοργάνωση και συμμετοχή κόσμου εναρκτήρια εκδήλωση, το βράδυ της 18.1.2014, στο Άλσος Περιστερίου.

 Η επετειακή αυτή εκδήλωση ήταν η πρώτη από μια σειρά πρωτότυπων σε σύλληψη και λαμπρότητα εκδηλώσεων τιμής και μνήμης για το Δήμο μας -δημιούργημα προσφυγικού μόχθου κυρίως- που προγραμματίζει να διοργανώσει η Δημοτική Αρχή μέχρι το τέλος του 2014.

 Το Περιστέρι, ένας Δήμος που από της ίδρυσής του θρηνούσε νεκρούς από θεομηνίες και πλημμύρες, έφθασε με τη συμβολή προσωπικοτήτων -που τιμήθηκαν στη γιορτή γενεθλίων του Δήμου- να προκαλεί… κοσμοπλημμύρες, όπως αυτή της 18.1.2014 στο Εκθεσιακό Κέντρο.

  Το Περιστέρι, ένας Δήμος που αναγεννήθηκε και μεταμορφώθηκε από καταφύγιο προσφύγων, οι οποίοι ζούσαν βγάζοντας από τα σπλάχνα του κάρβουνο, σε έναν υποδειγματικό Δήμο, που στο υπέδαφός του σήμερα διαθέτει σύγχρονες σήραγγες, μέσα στις οποίες οι συρμοί του Μετρό απαλείφουν, όλο και περισσότερο από τη μνήμη, το μίζερο και σκληρό παρελθόν.

 Αυτό το τόνισε και ο δήμαρχος Περιστερίου κ. Ανδρέας Παχατουρίδης στην ομιλία του και πραγματικά η επιλογή της γενέθλιας γιορτής πάνω ακριβώς από τον τόπο που οι Περιστεριώτες ανάλωσαν την ικμάδα τους. ήταν ό,τι το πιο επιτυχημένο της διοργάνωσης!

 Η εκδήλωση σημαδεύτηκε με παρουσίες προσωπικοτήτων, οι οποίες στις περασμένες δεκαετίες πρωταγωνίστησαν στην εξελικτική πορεία του Περιστερίου. Συνέθεσαν στη γενέθλια βραδιά ένα τεράστιο… Δημοτικό Συμβούλιο, τα μέλη του οποίου έχουν περάσει στην αθανασία, χάρη στην προσφορά τους -και τις σελίδες των Πρακτικών- άνθρωποι που η σκιά, ο αγώνας και η συμβολή τους συνθέτουν όλα όσα απολαμβάνουμε σήμερα.

 Ο κατάλογος των παρόντων επισήμων και ανεπισήμων -πλην… Λακεδαιμονίων- είναι ατελείωτος. Θα σημειώσουμε σαν κορυφαίο, λόγω της έμπρακτης αγάπης και στήριξής τους στην ουσιαστική μετεξέλιξη του Δήμου μας, την παρουσία του περιφερειάρχη κ. Γιάννη Σγουρού, αλλά και του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα κ. Κων. Παπαντωνίου.

 Θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε όμως και το κλίμα συγκίνησης των απλών υπερήλικων δημοτών, που πέρασε από τα μάτια τους όλο το φάσμα της ανάπτυξης του Περιστερίου. Δημότες που απόλαυσαν το τελετουργικό και καλλιτεχνικό πρόγραμμα με ευλάβεια, θα λέγαμε μεταφορικά, όση αυτή μπορεί να περιγραφεί από την επιδοκιμασία και υπερηφάνεια που εκδήλωναν εμφαντικά, μέχρι το ζεστό τους χειροκρότημα με τα μισοφαγωμένα από τη δουλειά δάκτυλα των χεριών τους, τα οποία έκρυβαν επιμελώς.

 Στη αρχή της εκδήλωσης οι τυμπανιστές - μέλη της Δημοτικής Φιλαρμονικής έκαναν μια επίδειξη με τα κρουστά, μια συμβολική ίσως παρουσίαση του 80χρονου… καλπασμού του Περιστερίου στον εκσυγχρονισμό. Και στη συνέχεια προβλήθηκε βίντεο με θέμα «Περιστέρι: Πορεία στο χρόνο».

 Το πρόγραμμα συντόνισε η αντ/ρχος Πολιτισμού κα Μαίρη Τσιώτα Μάρκου, η οποία ανέγνωσε στην αρχή το Διάταγμα αναγνώρισης του Δήμου Περιστερίου (ΦΕΚ 22, τ. Α, 18.1.1934, με την υπογραφή του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας Αλεξ. Ζαΐμη) και είπε μεταξύ άλλων στην σύντομη ομιλία της:

 «Η σημερινή εκδήλωση είναι η απαρχή μιας σειράς πολλών άλλων, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 2014.

 Ας παρασυρθούμε απόψε από το ταξίδι στο χρόνο. Ογδόντα χρόνια πορείας ανάπτυξης για το Δήμο μας, χρόνια δύσκολα αλλά όμορφα, γιατί η πόλη μας έχει πρόσωπο. Γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο, γιατί η προσπάθεια που καταβλήθηκε από όλους, όλα αυτά τα χρόνια καταμαρτυράται σε κάθε γωνιά της πόλης μας.

 18 Γενάρη 1934: Το Περιστέρι γεννιέται. Με αγώνες, πίστη, σκληρή δουλειά, διεκδίκηση, όραμα, ο Δήμος εξελίσσεται στην πορεία του χρόνου, αναπτύσσεται και γίνεται πόλη του κόσμου, πόλη του πολιτισμού, από το χθες, το σήμερα για το αύριο.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 80 ΧΡΟΝΙΑ: ΜΙΑ ΚΙΒΩΤΟΣ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ

 Στη συνέχεια κάλεσε στο βήμα το δήμαρχο Περιστερίου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων, διακοπτόμενος συχνά από χειροκροτήματα:

 «Δεν υπάρχει στεγασμένος χώρος στη πόλη που να χωρά την αγάπη σας και αυτή η αίθουσα φάνηκε για άλλη μια φορά μικρή.

 Αγαπητέ, κ. Περιφερειάρχα, πολλά από τα έργα που είδαμε πριν στο βίντεο, χωρίς τη δική σας βοήθεια, χωρίς τη δική σας χρηματοδότηση, δεν θα είχαν γίνει. Σας θεωρούμε εκλεκτό φίλο της πόλης και σας ευχαριστούμε!

 Αγαπητοί Περιστεριώτισσες και Περιστεριώτες, άνθρωποι της καρδιάς μου,

 Στη συνάντησή μας απόψε, σε μια βραδιά τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, είμαστε όλοι εδώ, επίσημοι προσκεκλημένοι της πόλης! Ο κάθε ένας ξεχωριστά και όλοι μαζί, ανεξάρτητα από την γενιά που τον γέννησε, είμαστε ταυτόχρονα το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον της.

 Με υπερηφάνεια, συγκίνηση και θαυμασμό, διακρίνω όλες τις γενιές των Περιστεριωτών, του ‘30, του ‘40, του ‘50, του ‘60, μέχρι και το Περιστέρι του 2014.

 Σε μένα έτυχε το βάρος αλλά και η τιμή, να διηγηθώ την ιστορία του, με λόγια απλά, αλλά ταυτόχρονα άξια για όλους εκείνους που η πορεία τους μας κάνει περήφανους για τον τόπο μας.

 Θα στρέψω την μνήμη μας στο Περιστέρι του 1930, όταν μια χούφτα γηγενείς Περιστεριώτες υποδέχονται πρόσφυγες, τους ξεριζωμένους Πόντιους και Μικρασιάτες. Άνθρωποι ζαλισμένοι από την βίαιη αλλαγή στην ζωή τους, έχοντας ως μοναδική περιουσία, το πείσμα τους για ζωή και πρόοδο, φιλοξενούνται στα πρόχειρα παραπήγματα, στις παράγκες.

ΞΑΝΑΧΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ

 Μέσα σε ένα δωμάτιο, μέσα στη λάσπη και την απόγνωση, ξεκινούν να ξαναχτίζουν την καινούρια τους ζωή, να δίνουν μορφή στα καινούρια τους όνειρα. Δουλειές λίγες, όλες του σκληρού μεροκάματου, στην υπόγεια στοά.

 Το λιγνιτωρυχείο, το γνωστό σε όλους μας «κάρβουνο» σημαδεύει την ιστορία του Περιστερίου. Κάτω απ’ τις πιο αντίξοες συνθήκες, άνθρωποι ανακατεμένοι με φουρνέλα και φόβο, ξεσπλαχνίζουν τη γη για να βγάλουν το κάρβουνο. Έπιαναν δουλειά το πρωί, χωρίς να ξέρουν αν το μέτρημα της εξόδου από τις στοές θα τους εύρισκε όλους εκεί, αν το σκληρό μεροκάματο θα πήγαινε και εκείνη και την επόμενη ημέρα στη φαμίλια…

ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΠΑΡΑΓΚΑ

 Τα χρόνια περνούν, οι κάτοικοι αυξάνονται, η ζωή συνεχίζεται, χωρίς να δίνει ευκαιρίες για ανάσες ξεκούρασης.

Δειλά - δειλά, οι παράγκες αντικαθίστανται από άναρχα κτισμένα μικρά χαμόσπιτα, χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, χωρίς δρόμους , χωρίς καμιά υποδομή. Υπάρχει πια ραφτάδικο, τσαγκαράδικο, μπαρμπέρικο, μπακάλικο, αλλά και θέατρο, κινηματογράφος, ποδοσφαιρική ομάδα

αλλά και σχολείο.

 Σχολείο σε παράγκα κι αυτό. Σχολείο που σήμερα, μέσα από τα πρόσωπα πολλών που βρίσκονται εδώ κοντά μας, ομολογεί την περηφάνια του για την γενιά που ανάθρεψε. Την Γενιά της Παράγκας!

 Και η στιγμή που σήμερα γιορτάζουμε, έρχεται στις 18 Ιανουαρίου του 1934: Το Περιστέρι αναγνωρίζεται ως Δήμος!

 Η πόλη αρχίζει να οργανώνεται κάνοντας τεράστιες προσπάθειες να κλείσει τις πληγές της.

 Το ξέσπασμα του Β’ παγκόσμιου πολέμου και ο εμφύλιος, σταματάει μεν την ανάπτυξη της πόλης, αλλά αναδεικνύει με τον πιο σπουδαίο τρόπο το δημοκρατικό φρόνημα των κατοίκων της.

 Οι Γερμανοί αφήνουν στην πόλη του Περιστερίου το στίγμα τους και παίρνουν το δικό της, αφού οι Περιστεριώτες με αγωνιστικό φρόνημα, προσθέτουν στο βιβλίο της ιστορίας σελίδες δημοκρατίας, αυτοθυσίας και ηρωισμού.

 Μετά τον εμφύλιο, το φιλόξενο Περιστέρι, ανοίγει την φτωχή αλλά ζεστή αγκαλιά του και υποδέχεται τους εσωτερικούς μετανάστες, που αδύναμοι και ταλαιπωρημένοι, αναζητούν μια καλύτερη προοπτική, μια καλύτερη ζωή γι’ αυτούς και τα παιδιά τους.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

 Το Περιστέρι, αρχίζει να γίνεται μια κιβωτός γεμάτη Ελλάδα!

 Πατριώτες απ’ όλη τη χώρα ανταμώνουν με τους Πόντιους και τους Μικρασιάτες και φτιάχνουν το Περιστέρι του σήμερα. Έφεραν στις γειτονιές τις παραδόσεις του κάθε τόπου, τα ήθη, τα έθιμα, τους χορούς, και τα τραγούδια. Κάνουν το Περιστέρι ένα πολυπολιτισμικό κέντρο.

 Η κάθε συνοικία έχει τον δικό της σύλλογο, παράγει πολιτισμό, και περνάει από γενιά σε γενιά ό,τι έφερε όχι μόνο από τον τόπο της, αλλά κι απ’ τον τόπο του γείτονα. Τους ένωναν τα κοινά προβλήματα, ο κοινός αγώνας για επιβίωση, η ανάγκη για προκοπή. Στο Περιστέρι, μοιραία, αναπτύσσεται μια ξεχωριστή κουλτούρα.

 Ο τρόπος ζωής των κατοίκων του, διδάσκει αξιοπρέπεια, σεβασμό, αγάπη, μα πάνω απ’ όλα ενότητα και συνεννόηση!

ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΟΙ ΣΤΟΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 Αγαπητοί μου συμπολίτες.

 Αξιώθηκα να είμαι ο 6ος εκλεγμένος Δήμαρχος στην ιστορία αυτής της πόλης. Έχω την μεγάλη τιμή, -με το αξίωμα αυτό που εσείς για τρίτη συνεχόμενη φορά μου δώσατε - να γιορτάζω σήμερα μαζί σας: Το Περιστέρι συμπλήρωσε 80 χρόνια Δήμος!

 Επιλέξαμε για την επέτειο αυτή, όχι τυχαία, το σημείο αυτό που τώρα βρισκόμαστε. Το σημείο αυτό, ενώνει το χθες με το σήμερα. Το σημείο αυτό είναι το χθες και το σήμερα. Το σημείο αυτό, είναι εμβληματικό:

 Εδώ ακριβώς, η πόλη μας, βρίσκεται εν μέσω στοών. Αν η σύγχρονη ιστορία μας, κυριαρχείται και σηματοδοτείται από τις στοές του κάρβουνου, σήμερα, στην εξέλιξή της, πάλι σε στοές καταλήγει.

 Τώρα πια κάτω από την γη της, δίπλα στις εγκαταλειμμένες και φθαρμένες από τον χρόνο στοές του μόχθου, του άνισου αγώνα των ανθρώπων με τα σπλάχνα της γης, λειτουργούν κάποιες άλλες στοές. Οι στοές της ανάπτυξης, του σύγχρονου τρόπου ζωής, της προοπτικής, της προόδου και της προσφοράς στον πολίτη: Οι στοές του υπόγειου σιδηρόδρομου.

 Ακριβώς κάτω από τα πόδια μας, 80 χρόνια μετά της ίδρυση της πόλης μας, η σκαπάνη του ταπεινού καρβουνιάρη αντικαταστάθηκε από τον επιβλητικό μετροπόντικα και τα ξύλινα βαγονάκια της μεταφοράς του κάρβουνου από τους σύγχρονους συρμούς και το σκοτάδι των στοών, από άπλετο φωτισμό.

 Βρισκόμαστε στο 2014. Μια πόλη αλλιώτικη, μια πόλη σε μια άλλη τροχιά….

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟΙ

 Αγαπημένοι μου συμπολίτες.

 Κοιτάζω με τιμή και σεβασμό, όλους εκείνους τους ανθρώπους που πέρασαν από την δική μου θέση, που υπηρέτησαν, που εργάστηκαν γι΄ αυτή την πόλη με ευθύνη και ανιδιοτέλεια. Ο καθένας στην δική του εποχή, αντιμετωπίζοντας γενναία τα πολλά και σύνθετα προβλήματα, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, έβαλε το δικό του αναγκαίο λιθαράκι για την ανάπτυξη και την πρόοδο της πόλης, Χωρίς αυτούς, σήμερα θα ήμασταν πιο φτωχοί!

 Εκπροσωπώντας όλους εσάς, με την ελπίδα ότι μπορώ να δανειστώ απ’ την καρδιά σας το μεγάλο «ευχαριστώ» που τους αξίζει, να το ενώσω με την δική μου ευγνωμοσύνη και το δικό μου τεράστιο «ευχαριστώ» και να τολμήσω να μεταφέρω σήμερα, στην 80η επέτειο της πόλης, στον: Σταμάτη Καστριώτη, το Σωτήρη Γολεμάτη, τον Αριστείδη Σελίμη, το Δημήτρη Φωλόπουλο, το Θεόδωρο Δημητρακόπουλο, δύο και μόνο λέξεις: Σας Ευχαριστούμε!

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΞΕΡΕΙ  ΝΑ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ, ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ!

 Ευχαριστούμε όλους τους άξιους συνεργάτες σας και όλους εκείνους που υπηρέτησαν και προσέφεραν σ’ αυτή την πόλη, που δούλεψαν με αφοσίωση και πάθος. Αυτούς που σήμερα βρίσκονται ανάμεσά μας και είναι πολλοί, αλλά κι εκείνους που έχουν φύγει από κοντά μας.

 Σας ευχαριστώ προσωπικά, γιατί από την ιστορία όλων σας, διδάχθηκα το ανώτατο χρέος μου, να εγγυώμαι την ενότητα της πόλης, την αδελφοσύνη μεταξύ των κατοίκων της, την προκοπή και την ανάπτυξη.

 Θέλω να πιστεύω ότι δεν σας έχω απογοητεύσει.

 Και σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες εποχές για την χώρα και τις πολύ άδικες για τους πολίτες, τις εποχές της μνημονιακής ασφυξίας, εμείς με σοβαρότητα, με υπευθυνότητα, και με ανυπακοή -εκεί που πρέπει - με δύναμη ψυχής που όλοι οι Περιστεριώτες κουβαλάμε στο αίμα μας, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να οδηγηθούμε σε καλύτερες μέρες.

 Γιατί, το Περιστέρι ξέρει να αγωνίζεται και να οραματίζεται! Γιατί το Περιστέρι έχει μέλλον !!

 Είναι απόλυτα βέβαιο, ότι η σημερινή μας συνάντηση, που μοιραία ανταμώνει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον μας, κάνει την πόλη μας πιο δυνατή!

 Διαλέγω αυτή τη στιγμή, να δεσμευτώ υποσχόμενος σε όλους εσάς, αλλά και στον κάθε Περιστεριώτη ξεχωριστά, ότι όσο η τοπική κοινωνία με τιμά με την εμπιστοσύνη της, θα υπηρετώ την πόλη μας, προτάσσοντας πάντα, τις αρχές και τις αρετές της συντροφικότητας, της αλληλεγγύης,

της αδελφοσύνης και της ενότητας!

 Το παρελθόν μού το επιβάλλει και το μέλλον το απαιτεί! Σας ευχαριστώ»!

ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΠΛΑΚΕΤΩΝ

   Στη συνέχεια ο δήμαρχος κ. Α. Παχατουρίδης απένειμε τιμητικές πλακέτες στους συγγενείς και εκπροσώπους των εκλιπόντων δημάρχων Περιστερίου και στον κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος, για τον οποίο είπε, ότι «συνέβαλε στην εξέλιξη του Δήμου με ήθος και συνέπεια, είναι ο μακροβιότερος δήμαρχος κα έχει την ικανότητα να κάνει μόνο φίλους».

  Ο τ. δήμαρχος κ. Θεοδ. Δημητρακόπουλος ευχαρίστησε τον κ. Α. Παχατουρίδη για την πρωτοβουλία του να γιορτασθούν με λαμπρότητα τα 80 χρόνια του Δήμου και τόνισε ότι το Περιστέρι δεν ξεκίνησε το 1934 αλλά πολλούς αιώνες πριν. Αναφέρθηκε σε εικόνες της καθημερινότητας του παλαιού Περιστερίου, όπου μετά την έλευση των προσφύγων, δέχθηκε και τα κύματα της εσωτερικής μετανάστευσης από τα διάφορα διαμερίσματα της χώρας, μεταξύ των οποίων μετανάστης ήρθε και ο ίδιος από τον Οκτώβρη του 1953, σε ένα πλινθόκτιστο σπίτι στην οδό Παμίσου 4 του Περιστερίου.

  Τιμητικές πλακέτες απενεμήθησαν και στους π. δημοτ. συμβούλους Σεραφείμ Ξηρίδη και Κων. Ζερβάκη, οι οποίοι σε περιόδους που το επέβαλαν οι ανάγκες λειτουργίας του Δήμου, χρημάτισαν αναπληρωτές Δήμαρχοι.

 Μάλιστα η κόρη του κ. Κων. Ζερβάκη, η επί 16 χρόνια δημοτική σύμβουλος κα Ηρώ Ζερβάκη, ευχαρίστησε θερμά το Δήμαρχο Περιστερίου και υπογράμμισε, ότι σήμερα που στις παιδικές της μνήμες κυριαρχούν: το άρωμα του γιασεμιού, οι κούνιες της 1ης παιδικής χαράς και οι συζητήσεις του πατέρα της και των πολιτικών του φίλων, που συγκροτούσαν μια «μικρή Βουλή», ο γιος της απολαμβάνει πλατείες, μετρό, Άλσος κ.λπ. Και πρόσθεσε, ότι για την εξέλιξη του Περιστερίου συνέβαλαν και οι νυν και οι πρώην δημοτικοί άρχοντες και θα συμβάλουν και στο μέλλον για ένα καλύτερο αύριο και για τους Περιστεριώτες και κυρίως για τα Περιστεριωτόπουλα.

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΣΗ

  Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα περιλάμβανε τραγούδια από τη χορωδία των ΚΑΠΗ και παραδοσιακούς χορούς από τα χορευτικά συγκροτήματα της Αδελφότητας Κρητών, της Ένωσης Ποντίων, του Συλλόγου «Γενιά της Παράγκας» και του χορευτικού συγκροτήματος του Δήμου Περιστερίου.

  Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσική συναυλία από το Δημήτρη Μπάση, που απέδωσε γνωστές επιτυχίες του και χειροκροτήθηκε θερμά από το κοινό.

  Το Δημήτρη Μπάση συνόδευσε ορχήστρα από καθηγητές του Δημοτικού Ωδείου Περιστερίου, την οποία αποτελούσαν οι Γρηγ. Τρίμης (τύμπανα), Πέτρος Δραγούμης (μπάσο), Βαλεντίνος Ντούλιας (κιθάρα), Θάνος Μπένος (πλήκτρα), Ανδρ. Τράπαλης (βιολί) και ο μαέστρος Στέλιος Γούτος (μπουζούκι).

 Στο φουαγιέ του Εκθεσιακού Κέντρου υπήρξε έκθεση σπάνιων, αλλά και εντυπωσιακών φωτογραφιών του μεταπολεμικού Περιστερίου, από την προσωπική συλλογή του δημοτ. συμβούλου κ. Βασ. Παπαδόπουλου.

 Μήπως ο Δήμος Περιστερίου σκοπεύει να βραβεύσει και όσους Περιστεριώτες συμπληρώνουν φέτος τα 80 χρόνια τους; Το ελπίζουμε…

 Δ. Λυμπερόπουλος - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ


xarths

Με μια σπουδαία εναρκτήρια εκδήλωση τιμής, ανάμνησης και σεβασμού, η Δημοτική Αρχή τίμησε την 80ΧΡΟΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ του Δήμου Περιστερίου

Τρίτη, 18 Φεβρουάριος 2014 14:15

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ


xarths

Υπεγράφη η προγραμματική σύμβαση χρηματοδότησης της Βιοκλιματικής Ανάπλασης της 1ης παιδικής Χαράς, προϋπολογισμού 1.228.831 €

Τρίτη, 18 Φεβρουάριος 2014 12:52

58


xarths

Την πρώτη της ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση πραγματοποίησε στο Περιστέρι η "Πρωτοβουλία των 58"

Στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξης «Περιστέρι για Όλους»

ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΦΥΤΙΛΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ» ΤΟΝΙΣΕ Ο κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ

 

Την έναρξη της προεκλογικής περιόδου για τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου, εγκαινίασε ουσιαστικά ο υποψήφιος δήμαρχος ο κ. Δημ. Κελάφας, στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας της Παράταξής του «Περιστέρι για Όλους» στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου Περιστερίου, στις 26.1.2014, με την ομιλία του στην οποία κυριάρχησε το κάλεσμα ενότητας και ανατροπής.

 Με σύνθημα «Φέρνουμε πίσω την ελπίδα», απηύθυνε μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας στους φίλους του πολίτες του Περιστερίου που παραβρέθηκαν στο χώρο του Κέντρου και την πλατεία έξω από το Δημαρχείο.

ΚΡΑΤΟΣ - ΔΙΩΚΤΗΣ

 Στην ομιλία του ο κ. Δημήτρης Κελάφας άσκησε έντονη κριτική στα πεπραγμένα της δημοτικής αρχής στα τελευταία χρόνια στο Περιστέρι, αλλά και στα μνημόνια και στην πολιτική της κυβέρνησης.

 Αναφέρθηκε χαρακτηριστικά σε «ένα κράτος, που αντί να έρχεται σαν αρωγός, ουσιαστικά είναι διώκτης» και επίσης στις δυνατότητες που μπορεί να αναπτύξει ο Δήμος, προκειμένου να ανακουφιστούν οι πολίτες του Περιστερίου από τα προβλήματα που τους δημιουργούν τα αλλεπάλληλα αντικοινωνικά μέτρα.

 Τη δράση αυτή ανέδειξε σαν έναν από τους βασικούς άξονες του προγράμματος της Παράταξής του, επισημαίνοντας την ανάγκη στήριξης των πολιτών από τη δημοτική αρχή με μέτρα κοινωνικής πολιτικής. «Στο Περιστέρι κανείς δεν πρέπει να μείνει μόνος του απέναντι στην κρίση», όπως δήλωσε.

 Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις σπατάλες της σημερινής δημοτικής αρχής και στην υπερχρέωση του Δήμου τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικά υπογράμμισε, ότι ενώ το 2002 η επιβάρυνση ανά κάτοικο ήταν 2,67 ευρώ, το 2013 έφτασε τα 19,75 ευρώ ανά κάτοικο, δηλαδή αύξηση 740%!

 Και τόνισε, ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει το καθεστώς των απευθείας αναθέσεων σε «ημετέρους», η κατάτμηση των έργων, οι υπερτιμολογήσεις κ.λπ.

 Ο Δημήτρης Κελάφας δεσμεύτηκε ότι ο Δήμος Περιστερίου θα σταματήσει να είναι μοντέλο για την εφαρμογή ελαστικών εργασιακών σχέσεων: «Να ακυρώσουμε στην πράξη τα σχέδια της τρόικας, για παραχώρηση δημοτικών υπηρεσιών, όπως η καθαριότητα, το πράσινο, το πρόγραμμα «βοήθεια στο σπίτι», σε ιδιώτες και εργολάβους.

 «Η παράταξή μας», δήλωσε ο Δ. Κελάφας «έκανε τη μεγάλη ρήξη το 2009. Εμείς αντιληφθήκαμε έγκαιρα ότι η κοινωνία αναζητά νέες δυνάμεις που θα βάλουν τέλος στη φαυλότητα και την κλεπτοκρατία και θα δώσουν μια νέα προοπτική στη χώρα. Η κοινωνία αναζητά τις δυνάμεις που θα θέσουν τέρμα στα μνημόνια, στην κυριαρχία των τραπεζών, στη μηντιοκρατία, στη διαπλοκή.

ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΥΓΙΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

 Η κοινωνία αναζητά τις δυνάμεις που θα πετύχουν την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Εμείς είμαστε μια τέτοια δύναμη»!

 «Εμείς είμαστε το νέο», τόνισε με έμφαση και κάλεσε σε συστράτευση όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης, προκειμένου να γίνει μια καινούργια αρχή στο Περιστέρι.

 «Μπορούμε και πρέπει να κάνουμε το Περιστέρι καλύτερο. Τη ζωή μας καλύτερη, είπε.

 Κάλεσε πολίτες, κινήματα, δημοτικές παρατάξεις, όλους όσους επιθυμούν μια διαφορετική πολιτική στο Δήμο, όλους όσους πιστεύουν ότι είναι καιρός να γίνει παρελθόν η σημερινή διοίκηση που εκφράζει το χθες , να ενωθούν όλοι μαζί για να αποκτήσει το Περιστέρι μια διοίκηση αντάξια των ανθρώπων του και των αγωνιστικών παραδόσεών του.

 «Το Περιστέρι στη 80χρονη πορεία του ήταν πρωτοπόρο και καταλύτης πολιτικών και κοινωνικών αλλαγών που άλλαξαν την Ελλάδα. Αυτό το ρόλο πρέπει να παίξει και σήμερα. Η ανατροπή να ξεκινήσει από εδώ. Απ’ το Περιστέρι ας ανάψει το φυτίλι της ανατροπής», σημείωσε καταχειροκροτούμενος.

 Στην κοπή της πίττας, που έγινε στον ανοικτό χώρο, έξω από το Συνεδριακό Κέντρο, παραβρέθηκαν αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στελέχη Δημοτικών Παρατάξεων του Περιστερίου, αντιπροσωπείες από αθλητικά σωματεία, εθνικοτοπικούς συλλόγους, εκπρόσωποι συλλόγων και παραγωγικών φορέων της πόλης μας κ.ά.

*

 Η Παράταξη «Περιστέρι για Όλους» και ο υποψ. δήμαρχος Δημήτρης Κελάφας, εκφράζουν ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Περιστεριώτες που κατέκλυσαν το Συνεδριακό Κέντρο του Δημαρχείου και τους χώρους της πλατείας, δίνοντας ένα σαφέστατο και ηχηρό μήνυμα ενότητας και ανατροπής, ενόψει των επερχόμενων δημοτικών εκλογών.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ