• muzakis
  • copyjob725
  • velpa
  • MITSOS

ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΦΟΡΕΙΣ

  • sampatakakis
  • xaritos
  • gizis
  • BEKIARIS

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», ΠΟΥ ΕΠΙ 52 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ
(Πατήστε στο μήνυμα για συνέχεια...)

 

Ε Ι Δ Η Σ Ε Ι Σ
alexandros

alexandros


Σκληρή η αναμέτρηση των Συνδυασμών και των υποψηφίων για τη Δημοτική και Περιφερειακή Αρχή, αλλά και το Ευρωκοινοβούλιο, καθώς πλησιάζει η ώρα της ΛΑΪΚΗΣ ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑΣ. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δημότες του Περιστερίου για την εκλογική διαδικασία, τα ψηφοδέλτια, την γυναικεία ποσόστωση και τους «σταυρούς» προτίμησης


xarths

Βούλα Χουρμίδου (Αδελφή του Δημ. Φωλόπουλου):«Το Περιστέρι είναι πολύ τυχερό που έχει δήμαρχο τον Αντρέα Παχαρουρίδη»!


xarths

Εκδήλωση τιμής και βράβευσης των Περιστεριωτών αθλητών Στίβου διοργάνωσε ο Δήμος

8 ΜΑΡΤΙΟΥ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ»: ΑΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

  Συνηθίζεται να τις αποκαλούν «το ασθενές φύλο». Μα πώς μπορεί ένα πλάσμα που έχει γεννηθεί για να κερδίζει μάχες και να φέρνει εις πέρας χιλιάδες διαφορετικά και σε πολλές περιπτώσεις επίπονα πράγματα, να είναι ασθενές;

Μια γυναίκα μπορεί να είναι ταυτόχρονα κόρη, μητέρα, σύζυγος ή σύντροφος, φίλη, εργαζόμενη μα πάνω απ’ όλα ένας αξιόλογος πολίτης της κοινωνίας με δικαιώματα και απαιτήσεις. Δικαιώματα που δεν της χαρίστηκαν αλλά για τα οποία μόχθησε. Επαναστάτησε, διεκδίκησε και τελικά τα κέρδισε. Και κάπως έτσι φτάσαμε να γιορτάζουμε την 8 Μαρτίου ως την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. 

Η Αμερικανίδα, η Ευρωπαία, η Ελληνίδα είναι εκείνη, που η πατριαρχική κοινωνία των προηγούμενων χρόνων την ήθελε ένα άτομο χωρίς βούληση και φωνή, να ζει κάτω από το ζυγό του άνδρα και να έχει κατώτερο κοινωνικό ρόλο. Είναι αυτή που σήμερα εργάζεται από το πρωί έως το βράδυ ως μια εργαζόμενη νοικοκυρά, ψηφίζει και γαλουχεί τη νέα γενιά ως άξια μητέρα. 

Έχει ενδιαφέρον να δούμε το πώς θεσπίστηκε η επίσημη ημέρα εορτασμού της γυναίκας. Σήμερα μπορεί η 8η Μαρτίου για κάποιους να αποτελεί μια ημέρα σαν όλες τις άλλες. Μια ημέρα που χρησιμοποιούν οι γυναίκες ως αφορμή για να περάσουν καλά. Να λάβουν δώρα από τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να βοηθήσουν την αγορά να κινηθεί, ξοδεύοντας αρκετά χρήματα για την διασκέδασή τους. Η ημέρα αυτή όμως είναι συνώνυμη με την επανάσταση, το γυναικείο θάρρος και τον μόχθο.     Ταυτίζεται με τους αγώνες που έδωσαν πριν μερικές δεκαετίες οι γυναίκες για να κατοχυρώσουν τα δικαιώματά τους. Όσα δηλαδή σήμερα θεωρούμε δεδομένα. Την εργασία, την ισότητα, την ψήφο.

Οι ρίζες της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας βρίσκονται στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ. Στις 8 Μαρτίου του 1857 εργάτριες σε κλωστοϋφαντουργίες πραγματοποίησαν μια μεγάλη πορεία διαμαρτυρίας με σκοπό καλύτερες συνθήκες στην εργασία τους. Έως τότε δούλευαν κάτω από άθλιες συνθήκες και με πολύ χαμηλό μισθό. Οι αστυνομικές δυνάμεις κατέπνιξαν την διαδήλωση των γυναικών, αλλά δύο χρόνια αργότερα οι γυναίκες επέστρεψαν στον αγώνα της διεκδίκησης οργανώνοντας την πρώτη εργατική ένωση για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και να κερδίσουν μερικά βασικά δικαιώματα στο χώρο εργασίας τους.

Στις 8 Μαρτίου του 1908 περίπου 15.000 γυναίκες διαδήλωσαν στους δρόμους της Νέας Υόρκης ξανά διεκδικώντας καλύτερο μισθό, δικαίωμα ψήφου, λιγότερες ώρες εργασίες και απαλλαγή των ανηλίκων κοριτσιών από τα εργοστάσια. Με σύνθημά τους το «Ψωμί και τριαντάφυλλα» με αμέριστο θάρρος απαίτησαν από την τότε κοινωνία οικονομική ασφάλεια, την οποία συμβόλιζε το ψωμί και καλύτερη ποιότητα ζωής που την συμβόλιζαν τα τριαντάφυλλα.

Για πρώτη φορά η 8η Μαρτίου γιορτάστηκε το 1911, έπειτα από πρόταση της Γερμανίδας σοσιαλίστριας, Clara Zetkin έναν χρόνο νωρίτερα. Η ημέρα αυτή θεσμοθετήθηκε το 1977 από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ο οποίος κάλεσε όλες τις χώρες του πλανήτη να γιορτάσουν την ημέρα αυτή ως διεθνή ημέρα για τα δικαιώματα των γυναικών, υποστηρίζοντας με τον τρόπο αυτό παγκοσμίως την ισότητα και την υψηλή θέση των γυναικών σε όλες τις κοινωνίες.

Στην αντίπερα όχθη βέβαια, μέχρι και σήμερα υπάρχουν χώρες και πολιτισμοί που δεν αναγνωρίζουν την αξία της γυναίκας και την θεωρούν κατώτερο ον από τον άντρα, ισοπεδώνοντας τις αξίες και την ισότητα μεταξύ των δύο φύλων που υπάρχουν στις δημοκρατικές κοινωνίες των ανεπτυγμένων χωρών. Μάλλον θα χρειαστούν αρκετοί ακόμα αγώνες με άρωμα γυναίκας για να μπορέσουν να αναγνωριστούν τα δικαιώματά τους.

Ας ελπίσουμε πώς σύντομα θα υπάρξει ουσιαστική αλλαγή.

Αξίζει λοιπόν να γιορτάσουμε και να στεκόμαστε στο πλευρό των γυναικών που μάχονται για ένα καλύτερο αύριο. Βλέπουμε γύρω μας ισχυρές γυναικείες προσωπικότητες που τους αξίζει να χαίρονται τα όσα διεκδίκησαν με αίμα οι προγενέστερες γενιές γυναικών.

Ως Παράταξη είμαστε περήφανοι για όλες τις Ελληνίδες μητέρες, συζύγους και κόρες μας και θα βρισκόμαστε πάντοτε στο πλευρό τους.

Δημήτρης Κελάφας

Ανεξάρτητος Υποψ. Δήμαρχος Περιστερίου

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΛΑΦΑΣ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

kelafasΑγαπητοί Συμπολίτες,

Οι δημοτικές εκλογές θα γίνουν στις 18 Μαΐου 2014. Σήμερα όσο ποτέ έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για αλλαγή στο Δήμο Περιστερίου. Τώρα είναι η ώρα της Ανατροπής αλλά και της Σύνθεσης. Το Περιστέρι έχει ανάγκη μια άλλης πολιτικής. Μιας πολιτικής προσανατολισμένης στην αλληλεγγύη και στην προσφορά υπηρεσιών σε αυτούς που θίγει περισσότερο η κρίση. Ο Δήμος πρέπει να συμβάλει ουσιαστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη δημιουργία θεσμών για την ανάπτυξη και την υπέρβαση της κρίσης.

Η σημερινή δημοτική αρχή έχει αποδειχθεί κατωτέρα των περιστάσεων. Κατασπαταλεί τους πόρους του Δήμου και του Κράτους για έργα εντυπωσιασμού και επικοινωνιακής προβολής και όχι για έργα ουσίας και για δράσεις στήριξης της κοινωνίας.

Η σημερινή διοίκηση έχει ταυτιστεί με τις πολιτικές που οδήγησαν την Ελλάδα στη χρεοκοπία και τα μνημόνια.

Αυτό πρέπει να αλλάξει. Μπορούμε να το κάνουμε.

Το Περιστέρι έχει ανάγκη για μια συμπαράταξη δυνάμεων, ανοιχτή στην κοινωνία και τους πολίτες, που θα φέρει μια ελπιδοφόρα προοπτική.

Η παράταξή μας «Περιστέρι για Όλους» απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους Περιστεριώτες που επιθυμούμε μια διαφορετική πολιτική στο Δήμο,

σε όλους που πιστεύουμε ότι είναι καιρός να γίνει παρελθόν η σημερινή διοίκηση που εκφράζει το ΧΘΕΣ, σε όλες τις δυνάμεις που πιστεύουν ότι η στιγμή του Νέου έχει φτάσει,

Να ενωθούμε όλοι μαζί για να αποκτήσει το Περιστέρι μια διοίκηση αντάξια των ανθρώπων του και των αγωνιστικών παραδόσεών του.

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλες τις υγιείς δυνάμεις της πόλης, σε κινήματα, συλλογικότητες, δημοτικές και πολιτικές παρατάξεις, σε όλους τους ενεργούς πολίτες, πέρα από ιδεολογικές ή κομματικές προτιμήσεις και σκοπιμότητες, που θέλουν να αλλάξει ο τρόπος που διοικείται ο Δήμος και η Ελλάδα μέχρι σήμερα, να ενωθούμε, να βάλουμε το εμείς και όχι το εγώ,

Να κατεβούμε ενωμένοι στις εκλογές του Μαΐου με βάση προγραμματικές αρχές και αξίες. Με συγκεκριμένο σχέδιο δράσης ώστε η τοπική αυτοδιοίκηση να ξαναγίνει ένας θεσμός λαϊκός, ένας θεσμός δίπλα στον πολίτη.

Η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να αποτελέσει ξανά πηγή αλληλεγγύης και φορέα κοινωνικής πολιτικής, που θα βοηθήσει να αντιμετωπιστεί η ανθρωπιστική κρίση που επέφερε η επιβολή των μνημονίων.

Δημήτρης Κελάφας

Ανεξάρτητος Υποψήφιος Δήμαρχος Περιστερίου

Ηρώ Ζερβάκη- Περιφερειακή Σύμβουλος Αττικής:

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ» ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΔΟΥΡΟΥ: «ΛΑΓΟΣ ΤΗ ΦΤΕΡΗ ΕΣΕΙΕΝ, ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ»

zervaki

Στους δήθεν «θιγόμενους» από τη δήλωση της Ρένας Δούρου ότι «αλλιώς μαζεύει τα σκουπίδια ένας μνημονιακός και αλλιώς ένας αντιμνημονιακός», θα θυμίσουμε ορισμένα θέματα της διαχείρισης απορριμμάτων της Αττικής:

Τον Μάρτιο 2013 ανατράπηκε η βασική αρχή του Περιφερειακού Σχεδιασμού που προβλέπει ότι κάθε διοικητική περιφέρεια επεξεργάζεται και διαθέτει τα απορρίμματα στα διοικητικά της όρια, καθώς με Υπουργική Απόφαση στην Αττική «θάβονται» σκουπίδια ΚΑΙ από την Πελοπόννησο.

Δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να αντιδρά σε αυτό ή, τουλάχιστον, να υπερασπιστεί την Αττική γη, διεκδικώντας το αυτονόητο, δηλαδή να μπορεί και η Αττική να «εξάγει» τα δικά της απορρίμματα σε άλλες διοικητικές περιφέρειες.

Με την οικονομική κρίση και την ύφεση τα απορρίμματα της Αττικής έχουν μειωθεί δραματικά ώστε δικαιώνονται οι απόψεις μας (που έχουμε εκφράσει από το 2011) για το ότι επιχειρείται η κατασκευή μονάδων επεξεργασίας απορριμμάτων που δεν μπορούν να λειτουργήσουν και θα μείνουν «εργοστάσια-κουφάρια».

Σήμερα τα απορρίμματα της Αττικής είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ από τα προβλεπόμενα από τους εμπνευστές των «μεγάλων επενδύσεων»:

ΕΤΟΣ                        ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ (kg)

2009                         2.128.742.727

2010                         2.158.510.898

2011                         1.852.545.586

2012                         1.730.428.992

2013 (α’ 2μηνο)          248.243.717

2013 (εκτίμηση)           1.500.000.000

Δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να δημοσιοποιεί τις πραγματικές ποσότητες απορριμμάτων της Αττικής και τα ποσοστά μείωσής τους (αφού, βεβαίως, αφαιρεθούν τα απορρίμματα της Πελοποννήσου και των υπολειμμάτων των ΚΔΑΥ που μόνο υπολείμματα δεν είναι).

Επίσης, δεν είδαμε μέχρι σήμερα κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ζητά αναθεώρηση των δρομολογημένων σχεδιασμών ώστε να ανταποκρίνεται στη σημερινή κατάσταση της κρίσης και της φτώχειας.

Στις ευρωπαϊκές οδηγίες (και στους ελληνικούς νόμους που αυτές ενσωματώθηκαν) προβλέπεται μια «ιεραρχία» σε ότι αφορά τη διαχείριση των απορριμμάτων, στην κορυφή της οποίας βρίσκεται η ανακύκλωση.

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη διαλογή στην πηγή και την αύξηση της ανακύκλωσης που θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ποσοτήτων απορριμμάτων προς επεξεργασία, σημαντική οικονομία (στις επενδύσεις και στο κόστος επεξεργασίας, δηλαδή στις τσέπες των πολιτών) και τεράστια περιβαλλοντικά οφέλη για την Αττική (σε ενέργεια, σε χώρους ΧΥΤΥ, κ.ά).

Η αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού της Αττικής αποτελεί αρμοδιότητα του Περιφερειακού Συμβουλίου, το οποίο καμιά γνώση, ενημέρωση και πολύ περισσότερο απόφαση δεν έλαβε.

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να έχει την ευαισθησία να προβεί σε αναθεώρηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού, να συντάξει και εγκρίνει Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, να κάνει δημόσια διαβούλευση για τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, να εισάγει και να ζητά αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων (Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, Διοικητικό Συμβούλιο ΕΔΣΝΑ) για τη διαγωνιστική μέθοδο, ενώ τα πάντα μεθοδεύτηκαν, δρομολογήθηκαν και υλοποιήθηκαν «εν κρυπτώ» σε γραφεία μελετητών, εργολάβων, αιρετών και – τελικά – κυβερνητικών.

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να έχει την ευαισθησία να ελέγξει την ίδια τη συγκρότηση των αρμοδίων Επιτροπών του διαγωνισμού ώστε να εξασφαλίσει το αδιάβλητο της διαδικασίας (προσφάτως είδαν το φως της δημοσιότητας στοιχεία που καταδεικνύουν επιχειρηματική συνεργασία ενός τουλάχιστον μέλους της Επιτροπής με εργολάβους και μελετητές).

Ενόψει της λήξης μιας σύμβασης υπηρεσιών, ο αρμόδιος φορέας οφείλει να προκηρύξει διαγωνισμό για την παροχή της υπηρεσίας αυτής μετά τη λήξη της σύμβασης.

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να κάνει κάτι τέτοιο, αλλά αντ΄αυτού έγινε ανανέωση της σύμβασης (!) χωρίς διαπραγμάτευση (!), δηλαδή με τιμές του 2009 για οικονομικό αντικείμενο 60 εκατομμυρίων ευρώ (!)

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ενοχλείται που στο κονσόρτσιουμ του αναδόχου περιλαμβάνεται όχι μόνο ο συνεταίρος του μέλους της Επιτροπής του ανταγωνιστικού διαλόγου αλλά – για μια ακόμα φορά - ο «εθνικός εργολάβος» των σκουπιδιών.

Το φθινόπωρο-χειμώνα 2011 με αφορμή την απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ και αιτιολογία τη δημόσια υγεία επιχειρήθηκε η «πρόβα τζενεράλε» για την αποκομιδή των απορριμμάτων από ιδιώτες.

Δεν είδαμε κανέναν «μνημονιακό» αρμόδιο να ενοχλείται για το ότι οι εργολάβοι περισσότερο βρώμιζαν τις πόλεις παρά μάζευαν τα σκουπίδια, για το ότι δεν πήγαιναν τα σκουπίδια στον ΧΥΤΑ αλλά σε όποιο γήπεδο μπάσκετ ή ελεύθερο χώρο έβρισκαν, για το ότι το κόστος ήταν πολλαπλάσιο του κόστους αποκομιδής από τους ίδιους τους ΟΤΑ.

Τελικά, δεν επιβεβαιώνεται απλώς η δήλωση της Ρένας Δούρου, αλλά αποδεικνύεται και ότι «άλλη ευαισθησία για τους πολίτες σε καιρό κρίσης έχει ένας μνημονιακός και άλλη ένας αντιμνημονιακός».

Περιστέρι 25.2.2014

ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΚΑΤ΄ ΟΝΟΜΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΝΕΟ- ΔΕΞΙΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ!

Το τελευταίο διάστημα, στην πόλη μας, βρίσκονται σε εξέλιξη τραγελαφικές καταστάσεις.

Νεο- δεξιοί, φόρεσαν προβιές ανεξάρτητων και αριστερών και μιλούν για δημιουργία τοπικής «Ελιάς».

Άνθρωποι, που επί σειρά ετών, πολέμησαν λυσσαλέα την ενότητα των προοδευτικών δυνάμεων, δεν δικαιούνται να ομιλούν για τον προοδευτικό χώρο.

Κάποιοι άλλοι, κατ' όνομα σοσιαλιστές, χωρίς καμία εξουσιοδότηση, εμφανίζονται ως εκπρόσωποι της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας», υποστηρίζοντας πως ενδιαφέρονται για τον χώρο, τη συγκράτηση και τη συνέχεια του.

ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ «ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ»

Με γνώμονα την εξασφάλιση μια καρέκλας -όπως έμαθαν τόσα χρόνια- συνομολόγησαν και συναποφάσισαν τη σύμπραξη με άτομα, τα οποία μέχρι πρότινος χαρακτήριζαν «αποστάτες της προοδευτικής παράταξης»!

Δεν διστάζουν μάλιστα, να διαδίδουν ασύστολα ψεύδη για τη στάση μου απέναντί τους.

Διαδίδουν πως εγκαταλείπω την ενεργό δράση και ότι στηρίζω την αποστασία τους. Προσβάλλοντας δε, την ηθική μου, τις απόψεις μου και τον καθαρό τρόπο που κοιτώ τους πολίτες στα μάτια, επιχείρησαν να με εμφανίσουν περίπου ως συνεργάτη τους, στο σενάριο παραπλάνησης των Περιστεριωτών που εξυφαίνουν.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΤΟΝ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟ

Καταγγέλλω τον ύποπτο και διασπαστικό ρόλο τους και ξεκαθαρίζω πως είμαι αντίθετος σε όσα πράττουν και διαδίδουν για τις θέσεις μου και την εφεξής πορεία μου.

Οι κύριοι Χρόνης Χρονόπουλος και Δημήτρης Κυριακόπουλος, ενεργώντας αυτοβούλως και χωρίς την έγκριση των οργάνων της Παράταξής μας, ή άλλου οργάνου, προχώρησαν σε συγκέντρωση, στην οποία συμμετείχαν συνολικά 40 άτομα… φίλοι τους και παραπλανηθέντες πολίτες.

Ωστόσο, παραπλανητικά, υποστήριξαν πως μιλούν εξ ονόματος της Παράταξης και μερικές ημέρες αργότερα ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τον κ. Κελάφα, χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τη συγκεκριμένη, παράτυπη συγκέντρωση και δήθεν εντολή «άνωθεν» που δεν έλαβαν ποτέ.

Ξεκαθαρίζω πως δεν γνώριζα, δεν συμφώνησα και φυσικά δεν ενέκρινα συνεργασία με τον κ. Κελάφα. Είναι πρωτοβουλία, η οποία μόνο σκοπό έχει το προσωπικό όφελος αυτών που την επινόησαν.

Διερωτώμαι πώς είναι δυνατόν το 2010 τα ίδια πρόσωπα να στηλιτεύουν δημόσια την αποστασία Κελάφα και σήμερα να του προσφέρονται δεκανίκι άνευ όρων; Διερωτώμαι επίσης, πώς ο κ. Κελάφας δέχεται συνεργασία με άτομα, τα οποία απέρριπτε επίμονα;

Οι δημότες, βλέπουν, και κρίνουν συμπεριφορές και θα απαντήσουν στην κάλπη!

Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ» ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΕΡΓΗ

Η Παράταξη «Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας» και εγώ παραμένουμε ενεργοί, όπως και χιλιάδες πολίτες που μας στηρίζουν και αγωνιούν για το μέλλον της πόλης και των δημοτών που πλήττονται από την βάναυση πολιτική των μνημονίων.

Καλούμε τα μέλη μας και όλους τους προοδευτικούς πολίτες του Περιστερίου, σε συσπείρωση, εγρήγορση και αγωνιστική διάθεση για να ανατρέψουμε τη δεξιά διοίκηση Παχατουρίδη και να αποτρέψουμε τις νέο- δεξιές πολιτικές που εμφανίζονται από άλλους, με «ανεξάρτητη» προβιά.

Υπάρχουν πραγματικά προοδευτικές, αριστερές δημοτικές παρατάξεις στην πόλη που μπορούν να δώσουν διέξοδο στο αδιέξοδο.

Επαναφέρω ως άκρως επείγουσα την πρόταση συνεργασίας όλων των προοδευτικών δυνάμεων ως μόνη λύση ανατροπής της σημερινής κατάστασης.

Να δούμε επιτέλους, ποιοι ενδιαφέρονται για την πόλη και ποιοι για τα κόμματά τους και το προσωπικό τους συμφέρον.

Η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων, είναι ο μόνος δρόμος για την ανατροπή. Είναι ο μόνος δρόμος για πρόοδο και προκοπή.

Σήμερα στο Περιστέρι, αύριο στη χώρα.

Κώστας Λαλένης

Επικεφαλής της Παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης & Δημιουργίας»

Περιστέρι 24.3.14

Ανοικτή επιστολή του ιατρού- υποψ. δημάρχου κ. Κώστα Λαλένη

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ;

lalenis«Μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου» [ Ματθ. Στ΄, 3 ]

Επεξήγηση: Σύμφωνα με τη διδασκαλία του Ιησού περί ελεημοσύνης, αυτή πρέπει να γίνεται εν κρυπτώ και όχι προς το θεαθήναι. «σο δ ποιοντος λεημοσύνην μ γνώτω ριστερά σου τί ποιε δεξιά σου» ( Ματθ. Στ΄, 3)

Από την ώρα που εκδηλώθηκε στη χώρα μας η ανθρωπιστική κρίση, σαν αποτέλεσμα της βαθιάς οικονομικής κρίσης, ο Ιατρικός Σύλλογος Αθήνας με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών ίδρυσαν το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής για την ανακούφιση των φτωχών και ανασφάλιστων συνανθρώπων μας. Πράξη αλληλεγγύης και αλτρουισμού ιδιαίτερης σημασίας. Παράλληλα όπως και σε πολλές πόλεις της Αττικής και της χώρας, ιδρύθηκαν κοινωνικά ιατρεία με την βοήθεια της Εκκλησίας και του Ιατρικού Συλλόγου Αθήνας.

Εκατοντάδες γιατροί έσπευσαν εθελοντικά να συνδράμουν στο τεράστιας σημασίας ανθρωπιστικό έργο, ανυστερόβουλα και δίχως κανενός είδους προβολή.

Αντίστοιχη ενέργεια έγινε από την Μητρόπολη Περιστερίου και από μεγάλο αριθμό ιατρών που προσφέρουν με ανιδιοτέλεια τις υπηρεσίες τους για την ανακούφιση των ασθενών.

Δυστυχώς όμως παρατηρήθηκε ένα φαινόμενο -μοναδικό στην Αττική- που οφείλω να στηλιτεύσω γιατί θεωρώ ότι προσβάλει όχι μόνο τούς εθελοντές ιατρούς που διακονούν την ιατρική, αλλά και τους χρήστες συνανθρώπους μας αυτής της προσφοράς, αλλά κυρίως προσβάλει την Εκκλησία του Περιστερίου με την τεράστια κοινωνική της προσφορά.

Δημοτική παράταξη, με υποψήφιο δήμαρχο και μετέπειτα συνεργάτη του δημάρχου, χρησιμοποίησε την προσφορά αυτή για την προεκλογική του αυτοπροβολή, χρήζοντας εαυτόν συντονιστή της κοινωνικής αυτής δράσης, περιφερόμενος από κανάλι σε κανάλι και δημοσιεύοντας φωτογραφίες σε όλο τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.

Θέλω να υπενθυμίσω στον εκπαιδευτικό που χρησιμοποιεί την προσφορά των ιατρών για να εισπράξει πολιτικά οφέλη, ότι ούτε ηθικό είναι, ούτε σύμφωνο με τους ανθρωπιστικούς κανόνες και τους κανόνες της εκκλησίας.

Κανένας ιατρός δεν χρειάζεται τον συντονισμό κάποιου εκπαιδευτικού για να προσφέρει την ιατρική του βοήθεια.

Προσωπικά δεν δέχομαι ως ιατρός αλλά και ως άνθρωπος την κηδεμονία του εκπαιδευτικού - υποψήφιου δημοτικού συμβούλου και την προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Η κοινωνική αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός και η προσφορά δεν έχουν ανάγκη την φθηνή αυτοπροβολή.

Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να προσελκύσετε τους ψηφοφόρους σας και κυρίως η ικανότητά σας να πείσετε για τις αγαθές προθέσεις σας.

Δρ. Κώστας Λαλένης – Καρδιολόγος

Ιατρός Κοινωνικού Ιατρείου της Ι. Μητρόπολης Περιστερίου


51

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Τρίτη, 08 Απρίλιος 2014 10:23

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ LION ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ LION ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Την φιλανθρωπική δράση της και στο Περιστέρι αποφάσισε να επεκτείνει η Λέσχη LION (MD 117), που διοργάνωσε μια θαυμάσια εκδήλωση- συνεστίαση στο ΚΥΒΕ, όπου ανακοινώθηκε η δημιουργία του Παραρτήματος Περιστερίου.

Τις εισπράξεις από τη συνεστίαση προσέφερε η Λέσχη, δια του προέδρου της κ. Παν. Χατζημαλλή στο Δήμαρχο Περιστερίου, υπέρ της ενίσχυσης του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου.

Λεπτομέρειες στο επόμενο φύλλο μας.

  • LAKIWTIS
  • LAKIWTIS
  • isabelle
  • alsos mais
  • diadiktio

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ